دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
بازدید از مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج)بهاباد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد از اختصاص زمینی به مساحت حدود ۶ هزار متر مبع برای توسعه مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) بهاباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد شمس، در حاشیه بازدید از مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج)بهاباد، در نشستی با حجت الاسلام سیف الله دهقانی، امام جمعه این شهرستان، از اختصاص زمینی جدید برای توسعه مدرسه این شهر خبر داد و اظهار داشت: با توجه به محدودیت فضای مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) و مشکلاتی که طلاب برای تردد و اسکان با آن مواجه بودند، زمینی برای گتوسعه فضای این مدرسه در نظر گرفته شده است.

مدیر حوزه علمیه استان یزد افزود: د حدود 6 هزار متر زمین در نزدیکی مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) بهاباد برای گسترش فضای آموزشی این مدرسه در نظر گرفته شده که درصددیم با جذب بودجه و مساعدت جنابعالی این فضا را گسترش دهیم.

وی در ادامه افزود: در سال جاری موفق شدیم تا برای مدرسه علمیه بهاباد کد که در واقع شناسنامه یک مدرسه لحاظ می شود را با پیگیری های متعدد از قم دریافت کنیم.

*قول مساعد امام جمعه

حجت الاسلام سیف الله دهقانی ،امام جمعه بهاباد نیز قول همکاری و مساعدت مالی و معنوی را برای احداث هرچه زودتر ساختمان جدید مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) بهاباد داد.

برپایه این گزارش، در این دیدار که حج الاسلام محمد فیاضی، مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه یزد و رضا خدادادی، معامسئول آمار و بررسی حوزه استان حضور داشتند، در خصوص بررسی مشکلات مدرسه علمیه این شهرستان بهاباد و راهکارهای ارتقای آن بحث و تبادل نظر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha