سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدرسه عالی فقه و اصول حوزه

حوزه/ همزمان با برگزاری آزمون شفاهی و مصاحبه علمی، ثبت نام مدرسه عالی فقه و اصول حوزه علمیه قم تا ۳۰ دی ماه ۱۳۹۴ تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام جواد آل حبیب با بیان این مطلب گفت: با توجه به استقبال خوب طلاب ممتاز حوزه های علمیه جهت تحصیل در این مدرسه مبارکه در راستای تربیت یافتن در دانش فقه و اصول در حد اجتهاد، همزمان با ثبت نام، مصاحبه علمی نیز صورت می‌پذیرد.

مسئول روابط عمومی مدرسه عالی فقه و اصول گفت: این مدرسه  بنا دارد تلاش کند تا زمینه مطلوبی برای تحصیل طلاب ممتاز و مشتاق به دانش فقه و اصول فراهم کند و تا حد ممکن با رفع بخشی از دغدغه های غیر علمی طلاب، آنان را به مرز اجتهاد برساند، باتوجه به تقاضای طلاب، مهلت ثبت نام تا روز چهارشنبه  30/10/1394 تمدید شد

وی اتمام کامل سطح یک با حداقل معدل 18،  قبولی در مصاحبه علمی، تعهد به تحصیل حداقل تا پایان دوره، تعهد به حضور تمام‌وقت در برنامه‌های مدرسه و عدم اشتغال در سایرمراکزعلمی حوزه و دانشگاه، را از جمله شرایط پذیش بیان کرد.

حجت الاسلام آل حبیب گفت: طلاب ممتاز جهت ثبت نام می‌توانند به پنل شخصی خود در  سامانه نجاح مراجعه کنند و در صورت نیاز به کسب اطلاع بیشتر با شماره های 02532812798 و 09902369174 تماس حاصل نمایند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha