دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
جامعه‌الزهرا

حوزه/ روابط عمومی می تواند پل ارتباطی میان مدیر و مخاطبان در یک اداره و یک نهاد باشد و ضمن انجام وظایف مشخص شده خود، زمینه را برای فعالیت های بهتر کلیه بخش ها فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، معاون اداری و مالی جامعه الزهرا(س) در  نشست با مدیرکل روابط عمومی جامعه الزهرا(س) گفت: روابط عمومی پل ارتباطی میان بخش های مختلف در سازمان ها و نهادها همچنین تعاملات بیرونی می باشد.

محمد رضا محمدی  ادامه داد: روابط عمومی می تواند پل ارتباطی میان مدیر و مخاطبان در یک اداره و یک نهاد باشد و ضمن انجام وظایف مشخص شده خود، زمینه را برای فعالیت های بهتر کلیه بخش ها فراهم کند.

وی ادامه داد: کار روابط عمومی موجب تسهیل فعالیت های دیگر معاونت ها و مدیریت ها می شود و مسئولان روابط عمومی با اطلاعاتی که از وظایف خود دارند، می توانند بخش اعظمی از کارها را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه روابط عمومی نقش مهمی در هماهنگی برنامه های کلیه بخش های یک اداره دارد، عنوان کرد: در گذشته جای خالی روابط عمومی در جامعه الزهرا(س) بسیار محسوس بود که این خلا با نگاه مدیریت جدید جامعه الزهرا(س) به بهترین نحو جبران شد.

وی در پایان تاکید کرد: سال آینده سال روابط عمومی در جامعه الزهرا(س) خواهد بود و تقاضا ها و توقعات در سال ۹۵ به این اداره سرازیر خواهد شد.

در ادامه این نشست مدیر کل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س) اظهارداشت: وظیفه مدیریت ارتباطات و روابط عمومی انجام سخت افزاری امور نیست، بلکه وظیفه اصلی آن مدیریت افکار و اندیشه های سازمانی به سوی افق و چشم انداز سازمان است.

نیره سادات اسماعیلی طبا ادامه داد: سازمانها هر چه بزرگ تر می شوند مدیریت ارتباطات و روابط عمومی در آنها پیچیده تر می شود.

مدیر روابط عمومی جامعة الزهرا(س) نیز در ادامه این نشست گفت: برای جلوگیری از هدر رفتن زمان توان و نیروی انسانی در سازمان ها امروز باید با اطلاع رسانی جوامع مدیریتها و سطوح کارشناسی را در تصمیم سازی یاری کرد و بستر اصلی تسهیل ارتباطات را فراهم ساخت.

محسن جمالی افزود: روابط عمومی جامعه الزهرا(س) آمادگی برقراری ارتباط و تعامل مستمر با کلیه بخش ها جهت پیشبرد اهداف کلان جامعه الزهرا(س) را دارد.

وی در پایان عنوان کرد: از آنجا که اداره روابط عمومی یک اداره نوپایی است، امیدواریم همکاری و مساعدت ها با این اداره جهت رسیدن به استانداردها افزایش یابد.

انتهای پیام  313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha