جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ماموستا محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نقش مردم در ثبات انقلاب را بی نظیر دانست و گفت: شرکت حداکثری ملت در انتخابات دشمنان را از تسلط بر ایران اسلامی نا امید می کند.

ماموستا محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، شرکت گسترده در انتخابات را رمز موفقیت و بیمه شدن انقلاب اسلامی در برابر نفوذ دشمنان دانست و گفت: خوشبختانه ملت ولایتمدار ایران در تمامی عرصه ها، وفاداری خود را نسبت به انقلاب اسلامی را ثابت کرده اند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، نقش حوزه های علمیه و روحانیون را در شکل گیری انقلاب اسلامی بی نظیر خواند و افزود: جرقه انقلاب و بیداری مردم در برابر تسلط بیگانگان، به واسطه روحانیت آگاه و با بصیرت شکل گرفت و امروزه شاهد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

ماموستا محمدی در ادامه نقش مردم را در ثبات انقلاب بی نظیر دانست و ابراز داشت: شرکت حداکثری ملت در انتخابات دشمنان را از تسلط بر ایران اسلامی نا امید می کند.

وی در پایان تصریح کرد: ملت ایران انتخاب نمایندگان اصلح و انقلابی را سرلوحه کار خود قرار داده و آگاهانه نمایندگانی را که لیاقت خدمتگزاری دارند را انتخاب می کنند تا همانند گذشته با همدلی بتوانیم عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را در جهان ثابت کنیم.   

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha