سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام جهانگیر شهداد نژاد مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)جیرفت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) جیرفت با بیان اینکه هم اکنون در این مدرسه ۲۱۵طلبه در سطح یک و دو مشغول تحصیل هستند، افزود: از مجموع طلاب این مدرسه ۱۶۰ نفر در سطح یک و مابقی در سطح ۲ مشغول تحصیل می باشند.

حجت الاسلام جهانگیر شهداد نژاد در گفتگو با خبرنگار گروه استان خبرگزاری «حوزه»، گفت:  این مدرسه  از سال 74 با محوریت امام جمعه وقت راه اندازی  و کار خود  را در ساختمان اجاره ای آغاز  و پس از یک دهه فعالیت موفق، در سال 85 این مدرسه در زمینی مستقل  ساخته شد .

وی با بیان اینکه این مدرسه بالغ بر 2500 متر زیربنا دارد یادآور شد: بالغ بر 20 حجره در این مدرسه برای تحصیل طلاب ساخته شده است .

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) جیرفت با بیان اینکه هم اکنون در این مدرسه 215طلبه در سطح یک و دو مشغول تخصیل هستند، افزود: از مجموع طلاب این مدرسه 160 نفر در سطح یک و مابقی در سطح 2 مشغول تحصیل می باشند؛ البته با توجه به پیشرفت تحصیلی خوب طلاب و در راستای جلوگیری از مهاجرت طلاب به شهرستان های دیگر درخواست راه اندازی پایه 10 را کرده ایم که امیدواریم با ایجاد آن بتوانیم در ماندگاری طلاب در شهرستان موثرباشیم.

وی با اشاره به فعالیت های مختلف طلاب این مدرسه یادآور شد: طلاب این مدرسه در بخش های مختلفی مشغول فعالیت هستند که بخش تبلیغ از جمله آن است که 130 طلبه این مدرسه در کنار تحصیل به این امر مهم  در سطح شهرستان جیرفت اشتغال دارند.

حجت الاسلام شهداد نژاد بیان داشت: البته تعدادی از طلابی که از این مدرسه فارغ التحصیل شدند در روستاهای این منطقه به عنوان روحانی مستقر فعالیت  می کنند.

وی تصریح کرد: در طول ایام تبلیغی نیز کل طلاب سطح 2 به امر تبیغ در سطح شهرستان مشغول می شوند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع)جیرفت فعالیت های پژوهشی طلاب را هم مدنظر قرار داد و بیان داشت: قریب به چند سال است که در زمینه فعالیت های پژوهشی در این مدرسه اقداماتی آغاز شده است که منجر به فعالیت های شاخص در این عرصه شده است بطوریکه در زمینه تولید  مقالات  و جشنواره علامه حلی از مدارس برتر استان هستیم.

وی اهتمام به برنامه های تهذیبی، اخلاقی ،ورزشی و آموزشی را از دیگر برنامه های مهم این مدرسه عنوان و یادآورشد: مجموع این برنامه ها باعث شده است تا طلاب در فعالیت های خود موفق بوده و پس از فارغ التحصیلی بتوانند منشا برکت و اثرگذاری گردند.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha