جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی در منزل شهید حجت الاسلام ارجمندنیا،

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهدا، گفت: امروز عده ای از سیاسیون منتظر چراغ سبز آمریکا هستند، اما باید بدانند که اتکا به قدرت های پوشالی، نتیجه ای جز انحراف و نابودی نخواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی به همراه جمعی از طلاب و روحانیون، با حضور در منزل شهید حجت الاسلام ارجمندنیا، با تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: انقلاب اسلامی، آتشفشان نور بود و تکه ها و مواد این آتشفشان نیز شهدا هستند که فرهنگ شهادت و مکتب ائمه اطهار علیهم السلام را به تمام جهان صادر کردند.

 مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه، شهدا را چراغ راه هدایت تمامی مسلمانان خواند و ابراز داشت: شهید ارجمندنیا با پوشیدن لباس مقدس روحانیت، تبعیت از امام راحل خود را سرباز حضرت حجت (عج) دانست و مقتدرانه در راه ترویج معارف الهی گام برداشت.

وی با بیان این که شهدا مکتب امام خمینی (ره) را به تمام جهان صادر کردند، افزود: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدت و ایثار شهدای گرانقدر است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: شهدا ذخیره های اعلی برای قیامت هستند و با شهادت خود نزد بهشتیان آبرو کسب کرده و قطعأ دست پدران و مادران فداکار و مدافع ولایت را خواهند گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه یادآور شد: شهدا با ایمان راسخ به ندای امام راحل لبیک گفتند و این گونه انقلاب اسلامی را پس از گذشت 37 سال ماندگار و با عظمت کردند.

وی با اشاره به مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس، افزود: رزمندگان اسلام عزمشان از شمشیرشان قوی تر بود و به واسطه اعتقاد قلبی که به بنیانگذار انقلاب اسلامی داشتند عزت و آبرو را به اسلام و انقلاب هدیه کردند.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی بر لزوم ادامه مسیر شهدا تاکید کرد و گفت: امروزه عده ای از سیاسیون منتظر چراغ سبز غرب به ویژه آمریکا و ایجاد اختلاف در نظام هستند، اما باید بدانند که اتکا به قدرت های پوشالی، نتیجه ای جز انحراف و نابودی نخواهد داشت.

 وی در پایان ترویج بی بندوباری و بی عفتی در جامعه را نتیجه بی توجهی به فرهنگ شهدا دانست و خاطرنشان کرد: بی توجهی به شهدا و کم رنگ شدن فرهنگ ایثار و شهادت سبب تسلط شیاطین زمانه بر ایران اسلامی خواهد شد.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha