پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
بهداشت و سلامت

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه سلامت و پیشگیری از بیماری های واگیر برای طلاب خرم آباد و شهرستان ازنا خبر داد.

حجت الاسلام فضل الله نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر گفت: کارگاه پیشگیری، مراقبت و درمان بیماری های واگیر با همکاری مراکز بهداشتی برای طلاب مدارس علمیه صادقیه و رضویه خرم آباد و  همچنین مدرسه علمیه امام صادق(ع) ازنا برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این کارگاه ها، طلاب مطالب و آموزش های لازم را زیر نظر کارشناسان بهداشت فرا گرفتند، افزود: کارگاه های دانش افزایی در حوزه سلامت به صورت مستمر و دوره ای در طول سال برای ارتقاء آگاهی و دانش طلاب، با همکاری فعالان حوزه سلامت برگزار می شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با اشاره به نقش ورزش و اجرای برنامه های ورزشی در تقویت سلامت و روحیه طلاب نیز گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با سپاه استان، برنامه های ورزشی فوتسال و شنا در طول سال به صورت مستمر برای طلاب در حال اجراست.

حجت الاسلام نجفی در پایان از برگزاری دوره های آموزشی دفاع شخصی ویژه طلاب خرم آباد خبر داد و گفت:  در صورت استقبال از این دوره، طلاب می توانند در این رشته ورزشی هم به فعالیت بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha