پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امین السید

حوزه / گروهی به نمایندگی از ارامنه ایران، پیام صلح و دوستی را به دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله ابلاغ کردند و نقش حزب الله را در مبارزه با تروریست های تکفیری ستودند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم امین السید رئیس شورای سیاسی حرب الله در استقبال از هیئتی که به نمایندگی از ارمنی های ایران به لبنان رفته بودند، تاکید کرد: روابط بسیار نزدیکی که روح دوستی و محبت و برادری بر آن حاکم است با ارمنی های لبنان برقرار می باشد و این رابطه با ارشادات و برکات امام خمینی (ره) و رهبری معظم ایران حضرت آیت الله خامنه ای در ایجاد ارتباط و دوستی با پیروان تمامی ادیان جهان و اهل کتاب عموماً صورت گرفته است که این همان چهره ی واقعی اسلام است.

از طرف دیگر این هیئت پیام صلح و دوستی ارامنه ی ایران را به دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله و مسئولان حزب  و اعضای آن ابلاغ کردند و نقش حزب الله را در حمایت از مردم لبنان عموماً و مسیحیان خصوصاً در مبارزه با خطراتی که وجود آن ها را در مشرق زمین تهدید می کند به خصوص سوریه و تروریست های تکفیری کلیدی دانسته و ستودند.

ابراز خشنودی از تعامل رهبر و مسئولان ایران با ارامنه

ایشان از تعامل رهبر و مسئولان جمهوری اسلامی ایران با اقلیت های این کشور و حضور نمایندگان آن ها در مجلس شورای اسلامی با اختیارات کامل و آزادی دینی که فرقه ارامنه و همه ی اقلیت های ایران از آن بهره مند هستند ابرازی خشنودی کامل کرد.

این هیئت ارمنی حمایت گسترده و عطوفت و مهربانی رهبر معظم انقلاب را نسبت به ارامنه در دیدار از خانواده های شهدایشان که در دفاع از وطنشان به شهادت رسیدند، ستودند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha