شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
شیخ حسام العیلانی

حوزه / شیخ حسام العیلانی روحانی اهل سنت لبنان به اشاره به تصمیم عربستان بر توقف کمک نظامی به لبنان گفت که این رفتار، صداقت عربستان در ادعایش مبنی بر دوستی اش با لبنان را به زیر سوال برده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ حسام العیلانی روحانی اهل سنت و امام جماعت مسجد الغفران شهر صیدای لبنان با اشاره به تصمیم عربستان برای توقف کمک های نظامی به لبنان اظهار داشت: آیا اینکه عربستان، درست در زمانی که ارتش و نیروهای امنیتی در تعقیب گروهک‌های تروریستی هستند، این تصمیم را گرفته به مصلحت لبنان است؟!

وی ادعای عربستان در دوستی با لبنان را به چالش کشید و افزود: آیا واقعا این توافق نشانگر دوستی عربستان با ملتی است که تروریست‌ها با موشک‌ها و ماشین‌های بمب‌گذاری شده آن‌ها را مورد هدف قرار می دهند و افراد بی‌گناه را می کشد و بعضی از عناصر ارتش و نیروهای امنیتی را می رباید؟!!

این روحانی اهل سنت لبنان خاطر نشان کرد: اگر عربستان در ادعای خود مبنی بر دوستی با لبنان صادق است، باید این ادعا را با رفتار خود ثابت کند نه حرف‌ها.

العیلانی سخن خود را اینگونه پایان داد: امروز لبنان برای مبارزه با خطر گروهک های تروریستی بیش از هر چیز نیازمند سلاح است و هر کس که ملت لبنان را دوست دارد باید برای نابودی این گروهک ها در کنار لبنان بایستاد و او را یاری کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha