پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
اقدام جالب مسلمانان کانادا برای کمک به نیازمندان در فصل سرما

حوزه / مسلمانان آنتاریوی کانادا، با گذاشتن پاکت‌هایی حاوی شال گردن در مکان‌های عمومی قصد کمک به نیازمندان در زمستان و فصل سرما را دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از سی.بی.سی، مسلمانان و اعضای مسجد شهر ثاندر بی در ایالت آنتاریوی کانادا، با گذاشتن پاکت‌هایی حاوی شال گردن در مکان‌های عمومی قصد کمک به نیازمندان در زمستان و فصل سرما را دارند. روی بسته‌های اهدایی مسلمانان پیغامی گذاشته شده و از شهروندان نیازمند خواسته‌اند که در صورت نیاز از شال گردن‌های داخل پاکت برای گم کردن خودشان استفاده کنند.

بارش شدید برف از اوایل ژانویه، مناطق مختلف کانادا را در روزهای آغازین سال جدید، سفیدپوش کرده‌است.

بر روی پاکت‌های پلاستیکی حاوی شال‌گردن که از 1 ژانویه در سرتاسر نقاط این شهر، خصوصا ایستگاه‌های اتوبوس گذاشته شده‌اند، این نوشته قرار دارد:

اگر احساس سرما می‌کنید می‌توانید از این شال‌گردن استفاده کنید تا شما را در سرمای زمستان گرم نگه دارد. با عشق و ارادت، جامعه مسلمان ثاندر بی

به گفته حکمت الله شرزاد یکی از مسلمانان مسجد ثاندر بی و معلم مدرسه، تا کنون نزدیک به 100 شال‌گردن در سرتاسر شهر توزیع شده. این شال‌گردن‌ها خریداری نشده‌اند، بلکه توسط اعضای مسجد بافته شده و برای محافظت در مقابل برف و باران در کیسه‌های پلاستیکی گذاشته شده‌اند.

او دراین باره می‌گوید: من وسیله نقلیه ندارم و به همین دلیل زیاد پیاده روی می‌کنم و اهمیت شال‌گردن را در این هوای سرد می‌دانم. به علاوه ما معتقدیم خدمت به جامعه و نیازمندان یک وظیفه است. به امید اینکه این اقدام مسلمانان الهام بخش دیگر شهروندان کانادایی برای کمک به نیازمندان باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha