پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/حضور آیت الله هاشمی شاهرودی در پای صندوق های رای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

حوزه/ نائب رئیس خبرگان رهبری، صبح امروز با آغاز رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق سیار ۵۰۵ انداخت

به گزارش خبرگزاری «حوزه» آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی صبح امروز با آغاز رای گیری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، رای خود را به صندوق سیار ۵۰۵ انداختند.

وی بیان داشت: خدار ا شاکریم که توانستیم امسال نیز در این رای گیری شرکت کنیم،  این حضور پرشور و مردمی و عید انتخابات به خوبی انجام خواهد گرفت.

نائب رئیس خبرگان رهبری گفت: این انتخابات که حقی مردمی است و همه مردم  آن را تکلیف می دانند، باعث عزت نظام و شکوه و اقتدار نظام می باشد.

وی افزود: مردم در همه صحنه ها و مسائل اصلی نظام در طول این سی و هفت سال به خوبی حضور پیدا کردند ، این ملت مومن و انقلابی به دنیا ثابت کردند  پشتیبان نظام، انقلاب، امام و رهبری می باشند و حرکت های مردمی طی این سی و هفت سال دنیا را متحیر کرده است.

آیت الله شاهرودی بیان داشت: نظام اسلامی ما نظامی است که به وسیله ملت احیا و معرفی شد و  هم چنان همه ابعاد آن به صورت عمیق معرفی می شود.

وی گفت: این حضور مردمی در این جریان انقلاب اسلامی توانسته اهداف عالی اسلامی را از جمله امنیت عدالت اسلامی را به اثبات رساند و علی رغم همه مشکلات و تحریم ها،  توانسته با همدلی و همزبانی پشت سر گذارند، دنیایی که در کشمکش های نظامی  قرار دارد، ملت ایران با انسجام و وحدت توانستند امنیت و عدالت را به خوبی برقرار کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha