سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام بهمن دهقان-حوزه فارس

حوزه/ معاون امور طلاب حوزه علمیه فارس از برگزاری دوره مهارتی اصول مدیریت ویژه ۳۶ نفر از مدیران و معاونین آموزش استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام بهمن دهقان، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، در فارس با اعلام این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح مدیریتی مدیران و معاونین آموزشی حوزه علمیه فارس و توانمندسازی مهارتی برای حضور در صحنه های اجتماعی، به همت معاونت امور طلاب، یک دوره کارگاه مهارتی اصول مدیریت ویژه 36 نفر از مدیران و معاونین آموزش حوزه علمیه فارس از روز چهارشنبه 12 اسفندماه به مدت سه روز از ساعت 8 صبح در مسجد شهداء مصلای قدیم نماز جمعه واقع در خیابان 9 دی برگزار می شود.

وی افزود: یکی از برکات و مأموریت های حوزه علمیه، بر عهده گرفتن امورات در عرصه های اجتماعی و حکومتی است؛ بنابراین مدیران و معاونین آموزش حوزه علمیه فارس باید توانمند شده و با آموزش های خاص در این زمینه ها مشغول شوند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه فارس ابراز داشت: برگزاری دوره مهارتی اصول مدیریت، برای نخستین بار با همکاری مرکز آموزش های مدیریتی و مهارتی دانش آموختگان قم برگزار می شود.

حجت الاسلام دهقان تصریح کرد: توانمندسازی روحانیون و طلاب حوزه فارس در مهارت های ابلاغ دین، نقش آفرینی دینی آنان در جامعه و آسیب زدایی و ... از جمله اهداف برگزاری چنین دوره هایی می باشد.

شایان ذکر است، در اتمام دوره، مدارک پایان دوره از سوی مرکز آموزش های مدیریتی و مهارتی دانش آموختگان قم صادر می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha