پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کارت هوشمند

حوزه/ حجت الاسلام میرعمادی با اشاره به ارائه خدمات به طلاب از طریق کارت هوشمند، گفت: تاکنون ۹۸ درصد طلاب حوزه استان مازندران، کارت هوشمند را دریافت کرده اند.

حجت الاسلام ابوالحسن میرعمادی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اعلام این که 100درصد طلاب مازندران برای دریافت کارت شناسایی هوشمند ثبت نام کرده اند، گفت: تاکنون 98 درصد طلاب حوزه علمیه استان کارت هوشمند را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به این که همه خدمات طلاب از طریق این کارت ارائه خواهد شد، افزود: طلاب با ارائه این کارت می توانند از خدمات بخش شهریه، مشمولین و رفاهی بهره مند شوند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با بیان این که کارت شناسایی هوشمند به دلیل اتصال به شبکه شتاب همانند یک عابر بانک عمل خواهد کرد، بیان داشت: همچنین شهریه دفاتر مراجع نیز در این کارت شارژ خواهد شد.

حجت الاسلام میرعمادی ادامه داد: طلاب برای بهره مندی از سفرهای زیارتی، اقامت در هتل ها، مباحث آموزشی، شرکت در امتحانات، حضور و غیاب، مباحث انتقالات، خدمات انتظامی نظیر معافیت، گواهینامه و گذرنامه باید از این کارت هوشمند استفاده کنند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که از این پس ارائه هر گونه خدمات، آموزشی و رفاهی از طریق کارت هوشمند انجام می شود، تصریح کرد: در اختیار داشتن این کارت برای همه طلاب الزامی است، چون در غیر این صورت، طلاب از خدمات رفاهی و آموزشی حوزه محروم خواهند ماند.

وی در ادامه با اعلام این که در مرحله دوم، ثبت نام و صدور کارت هوشمند برای اساتید و کارکنان روحانی مدارس علمیه آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول جمع آوری مدارک جهت صدور کارت برای این افراد هستیم.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران همچنین از صدور کارت هوشمند برای مبلغان طرح هجرت استان خبر داد و تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد برای این گروه از طلاب نیز در کوتاه ترین زمان کارت هوشمند صادر کنیم تا آنها نیز از خدمات رفاهی آن بهره مند شوند.

حجت الاسلام میرعمادی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین برای همه طلاب آزاد و غیر حضوری نیز کارت هوشمند صادر خواهد شد.

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha