شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه مازندران از برگزاری کارگاه آموزشی مدیران و روحانیون مدارس امین استان، با شرکت ۴۰۰ نفر خبر داد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در مازندران از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی توجیهی مدیران و مبلغان مدارس امین استان در ساری خبر داد.

وی با بیان این که این کارگاه آموزشی در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد، افزود: نوبت صبح این کارگاه آموزشی توجیهی مشترک و در نوبت عصر ویژه مبلغان مدارس امین خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از حضور بیش از 400 نفر از مدیران و مبلغان مدارس امین استان در این کارگاه آموزشی توجیهی خبر داد و خاطرنشان کرد: برگزاری این کارگاه می تواند فرصتی برای تقویت وحدت رویه در برنامه های مدارس امین استان باشد.

حجت الاسلام صادقی، طرح تربیتی و شیوه های ارتباط گیری با دانش آموزان از مهم ترین سر فصل های این کارگاه آموزشی و توجیهی اعلام کرد و افزود: این مباحث مهم از سوی اساتید مجرب اعزامی از معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم مطرح خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به این که حضور مبلغان دینی در سطح مدارس، رشد باورهای دینی و اعتقادی نسل دانش آموزان را به همراه خواهد داشت، گفت: از ابتدای آغاز به کار طرح امین در مناطق مختلف استان، شاهد بازخورد مثبت در میان دانش آموزان و خانواده های آنها هستیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز مبلغان دینی با شبهات گسترده ای در مباحث دینی و سیاسی مواجه هستند، تصریح کرد: آشنایی با شیوه های جدید پاسخگویی به این شبهات، باید مورد توجه مبلغان قرار گیرد و همه این مسائل نیازمند برگزاری دوره های آموزشی مستمر است.

 حجت الاسلام صادقی با تأکید بر این که مبلغان مدارس امین باید با شیوه های روز تبلیغ دین و پاسخگویی به شبهات آشنا شوند، بیان داشت: امروز دشمن فعالیت خود از میان دانش آموزان و نسل جوان جامعه آغاز کرده که باید با تبلیغ صحیح و اثرگذار دین مانع تحقق توطئه های فرهنگی دشمن شویم.

 

.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha