دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی، نماینده طرح هجرت در استان چهارمحال و بختیاری

حوزه/ حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر به روز بودن مبلغین و لزوم تسلط آنان بر جریان های اجتماعی، گفت: مبلغین باید تجربیات خود را به اشتراک گذاشته و محور فعالیت ها را بر حسب شناختی که از محیط دارند، تعیین کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی، نماینده طرح هجرت در استان چهارمحال و بختیاری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شهرکرد،  با اشاره به نشست ماهانه مبلغین استان، اظهار کرد: 60 نفر از مبلغین طرح هجرت با حضور معاونین تبلیغ شهرستان ها تشکیل جلسه دادند و مبلغین گزارش عملکرد یک ماهه خود را ارائه و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند.

نماینده طرح هجرت در استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر به روز بودن مبلغین و لزوم تسلط آنان بر جریان های اجتماعی، ادامه داد: مبلغین باید محور فعالیت های خود را بر حسب شناختی که از محیط دارند، تعیین کنند.

وی با اشاره به تفاوت فرهنگی مناطق مختلف استان، افزود: در برخی روستاها آموزش احکام اولویت دارد، اما ممکن است در جایی دیگر تبیین حد و حدود و چگونگی روابط زن و مرد در جامعه اولویت باشد و در در مناطق دیگر مسئله دیگری اولویت کاری یک مبلغ باشد.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اهمیت تبلیغ چهره به چهره و بازدهی بالای این روش، گفت: مهم ترین فعالیت های مبلغین طرح هجرت سخنرانی‌های مناسبتی، برگزاری نمازهای جماعت، کلاس های قرآنی، مشاوره خانوادگی، سرکشی از خانواده های شهدا، حل مشکلات مردم و ... می باشد که طبق ارزیابی های به عمل آمده در انجام این رسالت موفق بوده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha