سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
راه اندازی پوشش مردمی حمایت از سید حسن نصرالله

حوزه/ پویش «حمایة_حسن» در ایران، حرکتی در برابر هجوم رسانه‌ای به سید حسن نصرالله است و تاکنون این پویش بازخورد بسیار خوبی داشته‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، بعد از تروریست خواندن حزب‌الله لبنان توسط حکام مزدور چند کشور عربی، شبکه‌های العربیه و الجزیره اقدام به پخش چندین کلیپ در جهت تخریب سید حسن نصرالله فرمانده دلاور جبهه مقاومت کردند.

در این راستا، جمعی از طلاب حوزه علمیه اهواز، با راه اندازی پویش «حمایة_حسن» و انتشار تصاویری زیبا از سید حسن نصرالله و همچنین نشر کلیدواژه «#حمایة_حسن»، «#سید_حسن_نصرالله» و «#اذا_جاء_نصرالله_جاء_الفتح» در فضای مجازی، این اقدام شبکه‌های عربی را محکوم و از دبیرکل حزب‌الله لبنان حمایت کردند.

در این راستا، خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به سراغ حجت‌الاسلام میلاد عچرش، مجری این طرح رفته و چند دقیقه ای را با وی همکلام شده است.

حجت الاسلام عچرش در این خصوص اظهار داشت: تمسخر و استهزاء آخرین دستاویز دشمن برای حمله به مخاطبش است، زمانی که بعد از تمام حمله‌ها دشمن کاری از پیش نبرد دست به استهزاء و تمسخر می‌زند، لذا این حرکت اخیر رسانه‌های وابسته به رژیم سعودی پیام مثبتی مبنی بر این دارد که دشمن به آخر خط رسیده است.

وی با اشاره به حرکت زشت و زننده شبکه های ماهواره ای در راستای خدشه در شخصیت والای دبیرکل حزب الله لبنان، تصریح کرد: در این راستا، شبکه‌های رسانه‌ای آل سعود مستندهای مختلفی تحت عنوان «حکایت حسن» تولید کردند که در بسیاری از آن‌ها استهزاء و تمسخر دبیر کل حزب‌الله لبنان است، بنابراین من و دیگر دوستان طلبه ام که همگی در فضای مجازی، فعالیت داریم، برای حمایت از دبیر کل حزب‌الله لبنان پوسترهایی طراحی و با کلیدواژه «#حمایة_حسن» ، «#سید_حسن_نصرالله» و «#اذا_جاء_نصرالله_جاء_الفتح» در فضای مجازی منتشر کردیم.

حجت‌الاسلام عچرش بابیان اینکه پویش «حمایة_حسن» در ایران اولین حرکت در برابر هجوم رسانه‌ای به سید حسن نصرالله است، گفت: این حرکت بازخورد بسیار خوبی داشته‌ و به‌ غیر از اینستاگرام در تلگرام، واتس آپ، گوگل پلاس و شبکه‌های ایرانی سروش و سلام نیز شاهد باز نشر پوسترها بوده‌ایم.

این فعال فرهنگی افزود: قریب به یک هفته از آغاز پویش می‌گذرد و با استقبالی که صورت گرفته است، امیدوار هستیم که رفته‌رفته گسترش پیدا کند، به ‌طوری‌که وقتی در فضای مجازی دبیر کل حزب‌الله لبنان را جستجو کنند، تصاویری که حامیان و طرفداران او آماده کرده‌اند، در صدر دسترسی قرار گیرد.

وی در پایان با اشاره به فعالیت افراد بسیجی و انقلابی در فضای مجازی، گفت: لازم است طلاب خوش‌فکر و آشنا به ابزار با حضور در این فضا به افراد مستعد یاری و خط سیر دهند و در مقابل هجمه‌های دشمن در این مجال، فرصت‌های مقابله را محیا کنند، که از نمونه‌های موفق چنین حرکت‌هایی می‌توان به جنبش مرد تشکیلات و اختلاف ممنوع که حرکت‌های مؤثر در فضای مجازی بودند اشاره کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha