چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۷ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 15, 2024
کشکولی مدیر مدرسه علمیه اباصالح(عج) اصفهان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه اباصالح(عج) اصفهان گفت: جبرائیل امین در طی ۷۵ روز بر حضرت زهرا(س) نازل شد و صحیفه حضرت زهرا(س) را با دو برابر حجم قران کریم بر ایشان نازل کرد که در دستان مبارک حضرت ولی عصر (عج) است

حجت الاسلام والمسلمین کریم کشکولی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) در بیان شأن ومنزلت بانو مکرمه اسلام گفت:مهم ترین بخش زندگی حضرت صدیقه طاهره(س)، آن بخشی است که حضرت امام (ره) به آن اشاره کردند و آن نازل شدن جبرائیل امین در طول این 75 روز یا 95 روز بصورت مکرر بر حضرت صدیقه طاهره (سلام الله علیها) و کتابت صحیفه فاطمیه  است.

وی ادامه داد: این نزول فرامین الهی تا جایی ادامه داشت که صحیفه ای به نام صحیفه فاطمیه با انشای خداوند متعال و املای حضرت زهرا(س) و نگارش حضرت امیر المومنین(ع) بوجود می آید، که حجم آن دو برابر قرآن کریم است. قرآن در طول 23 سال نازل می شود و بصورت تدریجی و 6236 آیه دارد و صحیفه حضرت صدیقه طاهره (س) چیزی در حدود 12400 آیه پیدا می کند.

استاد حوزه علمیه اصفهان با تاکید براینکه  نباید از بعد علمی حضرت زهرا (س) غفلت نشود  افزود:  این نشان دهنده اوج علمیت و ظرفیتی است که خداوند برای حضرت صدیقه(س) قرار داده  و حال این را در 75 روز با 23 سال مقایسه کنیم ، نشان دهنده عظمت این اتفاق است . حضرت جبرائیل بر هیچ یک از پیامبران اینگونه که بر حضرت زهرا(س) نازل شد، نازل نشده بود.

حجت الاسلام والمسلمین کشکولی با اشاره به مکرر بودن این تماس در طی 75 روز بیان داشت: گمان می شود این نزول و احترام حضرت جبرائیل ، برای تشکر از حضرت زهرا معصومه(س) باشد ، چون حضرت زهرا معلم حضرت جبرائیل می باشند.

استاد حوزه علمیه اصفهان در مورد صحیفه بانو صدیقه طاهره بیان داشت: صحیفه ایشان شامل کلیه مباحثی است که قرار است در پهنه تاریخ بشریت تا آخر الزمان اتفاق بیافتد. این صحیفه هم اکنون نزد حضرت صاحب الزمان (عج) بود و ایشان طبق آن صحیفه عمل می کنند. یعنی دستور العمل های خداوند به انشای خدا و املای زهرای مرضیه(س) و کتابت حضرت امیر(ع) و عمل حضرت بقیه الله (عج) خواهد بود.

313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha