جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
دشمن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر ادامه داد: دشمنان اسلام به خوبی به اهمیت ارزش های اسلام و انقلاب واقف بوده و درصدد تضعیف و از بین بردن اصول و ارزش های شریعت می باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه مسئولان مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر با خانواده شهید مدافع حرم ،ابوذر امجدیان دیدار کردند.

حجت الاسلام مجید بنی عامریان، مجاهدت شهدای مدافع حرم را مصداق ترویج و تبیین معارف و مبانی دین اسلام دانست و عنوان داشت: شهدای مدافع حرم با صیانت از حرمین شریفین مبانی و مبادی اسلام را به جهانیان معرفی کرده و ارزش های دین را ترویج می دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر ادامه داد: دشمنان اسلام به خوبی به اهمیت ارزش های اسلام و انقلاب واقف بوده و درصدد تضعیف و از بین بردن اصول و ارزش های شریعت می باشند.

استاد حوزه علمیه اذعان داشت: قطره قطره خون شهدای مدافع حرم موجب احیای ارزش های اسلام و خنثی ساختن توطئه های دشمنان خواهد شد.

حجت الاسلام بنی عامریان یادآور شد: شهدای مدافع حرم دلیرانه و شجاعانه در تحقق اهداف ائمه اطهار علیهم السلام از جان و هستی خود گذشتند و اینگونه موجب صیانت از مکتب وسیره امامان معصوم شدند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان سنقر با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد شهدای مدافع حرم بیان داشت: شهدا همگی پایبند به اصول و مبانی اسلام بوده و نسبت به تبیین معارف نوربخش الهی اهتمام ویژه داشتند و تنها هدیه خداوند نیز به آن ها شهادت می باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: شهدای مدافع حرم اسلام را به سراسر جهان صادر کرده که امید است با ایثار و مجاهدت این عزیزان و ترغیب و تمایل مردم به سمت اسلام ناب محمدی مقدمات اضمحلال دشمنان اسلام فراهم گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha