پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 375389
۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
حجت الاسلام حسن بابایی - تبلیغات اصفهان

حوزه/ دین، آزادی و عدالت سه ضلع حکومت اسلامی است و دو ضلع اول در زمان پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) محقق شد و ضلع سوم آن در ۱۲ فروردین ماه سال ۵۸ با رأی اکثریت ملت ایران در نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یافت.

حجت الاسلام حسن بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، ضمن گرامیداشت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، به ضرورت تشکیل حکومت اسلامی اشاره کرد و گفت: دین، آزادی و عدالت سه ضلع حکومت اسلامی است و دو ضلع اول در زمان پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصومین(ع) محقق شد ولی حکومت های خودکامه در طول تاریخ مانع از تشکیل ضلع عدالت شدند تا اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در 12 فروردین ماه سال 58  با رأی اکثریت ملت ایران نظام مقدس جمهوری اسلامی به منظور تشکیل ضلع سوم حکومت اسلامی، تثبیت شد.

مسئول پایگاه بسیج طلاب و روحانیون آیت الله مدرس(ره) اصفهان با بیان اینکه تحقق نظام جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین پیام بعثت پیامبر گرامی اسلام بود، افزود: 37 سال از پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی می‌گذرد و امام خمینی(ره)، رهبری معظم و دیگر مسئولین نظام، برای ایجاد عدالت اقداماتی انجام داده‌اند ولی تا تحقق عدالت جهانی که مد نظر پیامبر(ص) است، فاصله بسیاری وجود دارد که با ظهور امام زمان(عج) محقق خواهد شد.

حجت الاسلام بابایی به نتایج استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در طول عمر خود هر کجا که صدای مظلومیت مظلومی را شنیده، به دفاع از آن برخاسته است.

وی بیداری مظلومین و مستضعفین جهان برای مبارزه با استکبار جهانی و احیاء ادیان اسلامی در سطح جهان را از دیگر نتایج استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران، مظلومان جهان را در قالب یک حکومت منسجم آماده خواهد کرد تا به سرپرستی امام زمان(عج) حکومت مستضعفین محقق شود.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha