شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تبلیغ در مناطق محروم

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان لرستان گفت: استقرار مبلغان در مناطق روستایی، بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی را کاهش خواهد یافت.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد با اشاره به این که روحانیون طرح هجرت با برگزاری کلاس ها و دوره های آموزش قرآن و حدیث به مخاطبان آموزش های روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن را نیز آموزش می دهند افزود:روحانیون طرح هجرت نقش به سزایی در بالا بردن دانش دینی و قرآنی مردم دارند و تلاش می کنند تا فرهنگ قرآنی و اهل بیت(ع) را در بین جامعه گسترش دهند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه خرم آباد با بیان این که وجود خانه های عالم برای استقرار روحانیون طرح هجرت نیازی ضروری برای تبلیغ دین و آموزه های اسلام در روستاها و مناطق محروم است، تصریح کرد: وجود خانه های عالم در روستاهایی با جمعیت بالا زمینه حضور روحانیون را به صورت دائم فراهم آورده و با استقرار مبلغ در مناطق روستایی زمینه بروز بسیاری از مشکلات اجتماعی و فرهنگی نیز کاهش خواهد یافت.

حجت الاسلام ولی پور با بیان این که باید با تمهیدات لازم خانه های عالم تجهیز، تعمیر و مناسب برای استقرار مبلغان ساخته شوند خاطر نشان کرد: خانه های عالم مناسب و با کیفیت ،زمینه حضور روحانیون را در مناطق روستایی و محروم فراهم می نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha