پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نقشه ایران

حوزه/ در حال حاضر ایران به عنوان یک حکومت اسلامی، با فعالیت های خود در تمام عرصه های فرهنگی، سیاسی کارآمد بودن حاکمیت دینی در جهان بدون وابستگی را اثبات کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از ساری، آقای محمدعلی قمی کارشناس ارشد امور سیاسی حوزه خواهران در نشست بصیرتی درجمع طلاب مدرسه علمیه خواهران صدیقه طاهره(س) بیان داشت: تا قبل از سال 1332 آمریکا در منطقه خاورمیانه چهره ای ناجی و صلح طلب برای برخی مردم  بود؛ علت آن نیز به خاطر این بود که دو کشور خاورمیانه یعنی ایران بعنوان سلاح نظامی و عربستان بعنوان سلاح مالی آمریکا محسوب می شدند و سیاست های این کشور را پیش می بردند. ولی در سال 1332 در کودتا 28 مرداد، دیگر آمریکا آشنا شدند.

وی افزود: در حال حاضر ایران به عنوان یک حکومت اسلامی با فعالیت های خود در تمام عرصه های فرهنگی، سیاسی  کارآمد بودن حاکمیت دینی در جهان بدون وابستگی را اثبات کرد؛ لذا دشمنان ایران تمام تلاش خود را می کنند تا نگذارند ایران، حکومت دینی را به جهانیان، به عنوان یک حکومت کارآمد معرفی کند.

این کارشناس سیاسی حوزه تاکید کرد: با توجه به این که در عرصه های سیاسی و نظامی مستقل از کشورهای دیگر بوده و کارآمدی خود را اثبات کرده ایم؛ لذا نیاز است در عرصه اقتصاد تلاش کنیم تا وابسته خود را کاهش دهیم که یکی از راه های رهایی از این وابستگی، نیز باور و عمل به اقتصاد مقاومتی می باشد.

وی با اشاره به نقش زنان و مادران در امر باور به ظرفیت های درونی کشور خاطر نشان ساخت: شما خواهران طلبه نقش بسیار زیادی در رویکرد جامعه به خصوص فرزندانتان به اقتصاد مقاومتی دارید. امروزه کشور ما دچار تغییر ذائقه شده است لذا شما می توانید در زمینه ذائقه ها، پوشش ها حتی در تهیه اسباب بازی نیز تاثیرگذار باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha