پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید امیر محمدی پور - اسلام آباد غرب

حجت الاسلام محمدی پور، به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: وحدت حوزه و دانشگاه مصداق وحدت در هدف می باشد و این مهم موجب پیشبرد اهداف نظام و انقلاب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام سیدامیر محمدی پور، در حاشیه نماز وحدت جمعی از دانشجویان و طلاب اهل تسنن و تشیع، در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب، با اشاره به اقدامات رسول اکرم (ص) در راستای جذب افراد به دین مبین اسلام، گفت: پیمان اخوت میان مسلمانان موجب ایجاد روابط مستحکم  آنان و تقویت اسلام می شود.

وی در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و ابراز داشت: وحدت حوزه و دانشگاه مصداق وحدت در هدف می باشد و این مهم موجب پیشبرد اهداف نظام و انقلاب می گردد.

امام جمعه شهرستان اسلام آباد غرب تصریح کرد: تعامل و ارتباط همه جانبه میان دانشجویان و طلاب و اخوت و همکاری دو طرفه، فکر و روح آن ها را در جهت دستیابی به اهداف خود ارتقا می بخشد.

حجت الاسلام محمدی پور با بیان این که حوزه و دانشگاه یک روح در دو بدن می باشند، افزود: طلاب و دانشجویان باید با حفظ وحدت و همدلی و رشد علمی و اخلاقی، آرمان های انقلاب را دنبال کنند.

وی در پایان، گفت: امروز دشمنان به دنبال گسترش افکار غربی و همچنین ایجاد اختلاف میان حوزه و دانشگاه می باشند، لذا طلاب و دانشجویان باید با شناخت دقیق و استفاده از ظرفیت ها، موانع موجود را برطرف نمایند.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha