جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید مصطفی ابراهیمی قزوین

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین گفت: حوزه های علمیه با تدوین سند چشم انداز واسناد راهبردی می توانند به عنوان یک مصداق عینی از الگوی کلان پیشرفت عمل نمایند.

حجت الاسلام سید مصطفی ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین با اشاره به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی مرکز الگوی اسلامی –ایرانی پیشرفت اظهارداشت: در منظومه فکری مقام معظم رهبری  ، شکل گیری تمدن اسلامی هدف غایی انقلاب اسلامی به شمار آمده وترسیم وتولید الگوی پیشرفت اسلامی وایرانی مقدمه ولازمه تحقق این هدف به شما ر می آید.

معاون پژوهش حوزه علمیه قزوین، اسلامیت وایرانیت را عناصر اصلی هویت ساز الگوی پیشرفت دانست واظهارداشت:نقش حوزه های علمیه وپژوهش های دینی در ترسیم بُعد اسلامیت حایز اهمیت بوده واندیشمندان ومحققان حوزوی باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام ابراهیمی یکی از الزامات پرداختن به این بحث در حوزه های علمیه را تحقق پیشرفت در نظام علمی ومدیریتی حوزه دانست وبیان داشت:حوزه های علمیه با تدوین سند چشم انداز واسناد راهبردی می توانند به عنوان یک مصداق عینی از الگوی کلان پیشرفت عمل نمایند.

وی خاطرنشان کرد:خوشبختانه حوزه علمیه قزوین از پیشگامان این مسیر به شمار آمده وهم اکنون پیش نویس سند راهبردی حوزه علمیه استان نمونه ای از پیشرفت وحرکت از وضع موجود به وضع مطلوب به شمار می آید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha