جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حرم امام رضا(ع) در روز مبعث

حوزه/ ویژه ‌برنامه‌های جشن عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) با حضور تولیت آستان قدس رضوی و زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی ۱۶ اردیبهشت در رواق بزرگ امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: مراسم جشن باشکوه روز مبعث حضرت رسول(ص) پنج‌شنبه 16 اردیبهشت از ساعت 10 لغایت 12 با حضور تولیت آستان قدس رضوی، امام جمعه مشهد، استاندار خراسان رضوي، مسئولان كشوري و لشکری، زائران و مجاوران و خادمان بارگاه منور رضوی در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمين سيد جلال حسيني افزود: سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین رفیعی است و مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی این برنامه نیز توسط مداحان و ذاکران اهل‌بیت(ع) همچون ماه‌رخسار، واعظی، سید مهدی میرداماد، ملائكه و امیر عارف انجام می‌شود.

وي در رابطه با سایر ویژه‌برنامه‌های عید مبعث، گفت: همچنین ویژه‌ برنامه‌ای در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 15 و 16 اردیبهشت از ساعت 20 تا 22 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است که حجت‌الاسلام‌ والمسلمين سید مهدی میرباقری پس از اقامه نماز مغرب و عشاء با موضوع «پیام‌های بعثت پیامبر اکرم(ص) برای دنیای امروز» به ايراد سخنراني مي‌پردازد.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی اظهار کرد: مراسم سخنرانی ویژه زائران غیر ایرانی نیز با تبیین «اهداف بعثت نبوي و وضع جهان پیش از بعثت حضرت رسول(ص)» و به همراه مدیحه‌سرایی و مولودی‌خوانی ذاکران اهل بیت(ع) در رواق‌های دارالمرحمه، کوثر و غدیر برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha