سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدرسه علمیه محمدیه شیراز

حوزه/ ویژه برنامه ولادت امام حسین(ع)، حضرت ابالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) در نمازخانه این حوزه، با حضور تولیت مدرسه، اساتید و طلاب این مدرسه برگزار می شود.

حجت الاسلام سید مجتبی رضایی مدیر مدرسه محمدیه شیراز، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» ضمن تبریک به مناسبت در پیش داشتن ولادت گلهای باغ نبوت و سرداران کربلا اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار، حضرت ابالفضل العباس(ع) و روز جانباز و ولادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت حضرت امام سجاد(ع)، به همت معاونت تهذیب مدرسه محمدیه شیراز ویژه برنامه ولادت با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ جواد حائری شیرازی تولیت این حوزه علمیه، اساتید، معاونین و 80 نفر از طلاب دوشنبه 20 اردیبهشت ماه همراه با نماز مغرب و عشاء در نماز خانه این مدرسه، برگزار می شود.

وی افزود: در این مراسم ولادت سرداران کربلا، حجت الاسلام سبحانی نیا از اساتید حوزه شیراز به ایراد سخن خواهد پرداخت و در ادامه ذاکرین اهل بیت به مولودخوانی پرداخته و در پایان به طلاب شرکت کننده جوایزی اهداء می گردد.

مدیر مدرسه محمدیه(ص) شیراز خاطر نشان کرد: مراسم ولادت "گل های باغ نبوت"، همه ساله از سوی طلاب این مدرسه و با حمایت مسئولین حوزه، با شکوه و کیفیت بیشتری برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha