جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله حسینی بوشهری / پیام

حوزه/ در پی شهادت سید مصطفی بدرالدین بیانیه ای از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»  متن بیانیه مرکز مدیریت حوزه های علمیه  که به امضای آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه رسیده،  بدین شرح است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

«ومن الناس من يشري نفسه ابتغاء مرضات الله والله رؤوف بالعباد » سوره بقره آیه 207

سلام خدا بر سرداران دلاوری که به تبعیت از امیر مؤمنان سر در کف اخلاص نهاده و با جهاد فی سبیل الله و پیکار با دشمنان خدا جان خویش را به جانان تقدیم کردند، دل دادند و دلبر ستاندند، عمر فانی را به حیات ابدی معامله کردند.

در میان این مجاهدان راه حق، سردار رشید اسلام شهید سیدمصطفی بدرالدین ( سید ذوالفقار )، فرمانده شجاع حزب الله و بازوی توانمند سید مقاومت پس از یک عمر تلاش و فداکاری خستگی ناپذیر در جهاد و مقابله با رژیم غاصب اسرائیل؛ نقش سترگی در ممانعت از گسترش تجاوز اسرائیل غاصب در سرزمینهای اسلامی ایفاء نمود.

وی از جمله دلیرمردانی بود که در نمایش افول و هزیمت ارتش کودک کش اسرائیل از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در پایان عمر به پاس آن همه تلاش ها، خداوند بزرگ مدال پر افتخار «شهادت» را که همه اولیاء الهی به آن غبطه می خورند به وی عنایت فرمود و با نظر رحمت پروردگار کریم جل و علا در نهایت پرونده مجاهداتش را با خون خویش امضاء نمود.

دشمنان قسم خورده مقاومت با انجام این عمل مذبوحانه سعی در کاستن از توان مقاومت و دلسرد نمودن مجاهدان را دارند ولی به مصداق کریمه «لن یصیبنا الا ما کتب الله لنا هو مولینا و علی الله فلیتوکل المومنون»، خط مستقیم مقاومت با عنایت و اراده الهی تا نابودی اسرائیل غاصب روز به روز مستحکم تر و مقاوم تر خواهد شد.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن محکومیت این اقدام و نیز بزرگداشت یاد این فرمانده شهید،  حمایت همه جانبه خویش را از خط مقاومت و فخر مقاومت سید حسن نصر الله اعلام می دارد.

سیدهاشم حسینی بوشهری

مدیر حوزه های علمیه.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha