پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جشن تکلیف

حوزه/ جشن عبادت بیش از هفتاد غنچه نوشکفته باغ ایمان در مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان صحنه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از  کرمانشاه ، حجت الاسلام مهدی شیرخدایی در این مراسم با تبریک به دانش آموزان  و خانواده های این عزیزان عنوان داشت:  جشن عبادت و رسیدن به سن تکلیف یک تولد است٬ تولد دوباره روح و جان درسرزمین ایمان که باید آن را هرسال جشن گرفت تا فرزندانمان اهمیت بالای آن را به خوبی درک کنند.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: رسیدن به سن تکلیف یعنی آنقدر بزرگ شده ای که خداوند تو را برای هم صحبتی باخود برگزیده است و از این پس باید کارهایی را برای رضای خداوند متعال انجام دهی که مهم ترین آنها نماز٬ روزه٬ و رعایت حجاب است.

حجت الاسلام شیرخدایی در ادامه با اشاره به اهمیت حجاب بیان داشت: حجاب مانند صدفی است که گهربار وجود شما را حفظ می کند و شما را از هر گونه گزندی مصون و محفوظ می دارد.

وی در پایان ابراز داشت: پس از رسیدن به سن تکلیف روزانه باید پنج بار به ملاقات خداوند متعال رفته و هر بار خود را برای دیدار محیا کرده تا معبود از شما به زیبایی پذیرایی نماید.

گفتنی است آیین جشن عبادت دانش آموزان دختر مدارس شهرستان صحنه به همت مدرسه علمیه الزهرا(س) و آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha