جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آزمون خواهران

حوزه / مدیرحوزه علمیه خواهران قزوین گفت: آزمون شفاهی سطح سه طلاب این حوزه ۲۰ تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو در حاشیه بازدید از این آزمون در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت:این آزمون با رقابت 75 نفر از طلاب و در رشته های تفسیر علوم قر آنی، فقه، کلام و اصول برگزار شد.

وی تصریح کرد: از داوطلبان پذیرفته شده در 20 تیرماه آزمون شفاهی به عمل خواهد آمد ونتایج نهایی این آزمون در 20 شهریور سال جاری به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

مدیر حوزه علمیه خواهران  قزوین خاطرنشان کرد:خوشبختانه مدارس علمیه خواهران در استان از حضور طلاب و اساتید نخبه و توانمندی بهره مند هستند  که در مدارس ودانشگاهها وحتی در مشاوره های خانوادگی این طلاب واساتید حضوری موثر ی دارند.

وی خاطرنشان کرد:حوزه های علمیه با شرایط فراهم شده می توانند در خدمت استعدادهایی باشند که می توانند در عصر حاضر وجود خویش را وقف تعالی ارزش های اخلاقی در جامعه کنند وبه مسئولیت خویش در قبال اسلام عزیز وامت مسلمان وپاسخگویی به نیازهای جهان اسلام عمل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو  خاطرنشان کرد : در حال حاضر در مدارس حوزه علمیه خواهران قزوین و  در سطح کارشناسی وکارشناسی ارشد ، 1200 طلبه در 6 مرکز حوزوی در حال فعالیت می باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha