دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جمعیت علمای مسلمان لبنان

حوزه/ شیخ احمد الزین رئیس هیئت امنای جمعیت علمای مسلمان لبنان گفت: ما همواره از اعراب می خواهیم که خود را از یوق بندگی آمریکا رها سازند و پرچم وحدت و جهاد و مقاومت بلند کنند.

به گزارش خبر گزاری «حوزه»، شیخ احمد الزین رئیس هیئت امنای جمعیت علمای مسلمان لبنان گفت: ما همواره از اعراب می خواهیم که خود را از یوق بندگی آمریکا رها سازند و وابستگی به بریطانیا بزرگ را فراموش کنند. ما این وابستگی را چه در گذشته و چه در زمان حال به ویژه در خصوص کشورهای خلیج فارس مثل عربستان و بحرین، رد کردیم. باید این وابستگی کورکورانه از بین برود و به جای آن پرچم بدر، پرچم جهاد در راه خدا، پرچم مقاومت لبنان و فلسطین در ماه رمضان در وجب به وجب سرزمین های عربی و اسلامی بلند شود.

وی در مراسم افطاری سالانه که با همکاری رایزن فرهنگی ایران در مرکز این تشکل در منطقه "حارة حریک" افزود: ما در جمعیت علمای مسلمان پرچم وحدت را بالا می بریم و اختلاف بین علمای شیعه و سنی را رد می کنیم. طرح فتنه و تفرقه بین شیعه و سنی به نفع دشمن صهیونیستی است که ما به اختلافات مذهبی و فتنه ها مشغول شویم و از وظیفه خود در جهاد در راه خدا و حمایت از مسجد الأقصی و قدس شریف کوتاهی کنیم. ما در جمعیت علمای مسلمان با علمای شیعی و سنی ملاقات داریم و پرچم وحدت و مقاومت و جهاد در راه خدا را بلند می کنیم. همچنین سلام و درود خود را به امام خامنه ای و به ملت بزرگ ایران و سایر ملت های اسلامی در کل جهان ابلاغ می کنیم و خواستار پایبندی به کتاب خدا، سنت رسول خدا، وحت حقیقی، و حمایت از مسجد الاقصی هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha