چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 راه اندازی نخستین فروشگاه اینترنتی محصولات حلال با کیفیت برتر در جهان

حوزه/ به گفته یکی از اعضای گروه علاءالدین در سنگاپور این شرکت تا پایان امسال، نخستین فروشگاه اینترنتی محصولات حلال باکیفیت برتر را در جهان راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از ایندیپندنت، یکی از اعضای گروه علاءالدین در سنگاپور اعلام کرد که این شرکت تا پایان امسال، نخستین فروشگاه اینترنتی حلال محصولات باکیفیت برتر را در جهان راه‌اندازی می‌کنند.

علاءالدین استریت نخستین بازار فروش اینترنتی خواهد بود که تنها محصولات با کیفیت برتر، محصولات و خدمات حلال ارائه خواهد داد. آن‌ها قصد راه‌اندازی بازار الکترونیکی امن و قابل اعتماد برای خرید و فروش محصولات حلال با کیفیت برتر برای تجار و مصرف‌کنندگان را دارد.

این شرکت تجاری همچنین به این نتیجه رسیده که بازار اینترنتی حلال دارای محصولات باکیفیت برتر را فرای جنوب شرق آسیا توسعه داده و در سطح جهانی عرضه کند. و به این ترتیب سنگاپور به لیست 29 کشور دیگری اضافه می‌شود که بازار محصولات حلال در سطح جهانی دارند.

آنچه این شرکت را از دیگر شرکت‌های کشور سنگاپور استثنا کرده، همکاری آنان با سازمان های دولتی و مرجع صدور گواهینامه حلال و مجلس عظمای سنگاپور است.

یافته‌های اخیر توسط گوگل و تماسک نشان می‌دهد که تجارت الکترونیک آسیای جنوب شرقی تا سال 2025 رشد 6 برابر داشته و به 200 میلیارد دلار آمریکا خواهد رسید. به گونه‌ای که تجارت اینترنتی و بازار الکترونیک خرده فروشی از فروش سنتی پیشی خواهد گرفت.

به علاوه بر اساس گزارش شرکت توسعه تجارت خارجی مالزی، بازار جهانی محصولات حلال، به استثنای اقتصاد اسلامی ارزش تخمینی 2.3 تریلیون دلار دارد و این درحالی است که تاکنون بازار اینترنتی محصولات با کیفیت برتر و حلال وجود نداشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha