یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
اجرای موفقیت آمیز برنامه مدیریت اقتصاد اسلامی در دانشگاه کمبریج

حوزه/ مسئولان بانک‌های اسلامی، مدیران شرکت‌های مالی اسلامی، علمای دینی و استاندارد گذاران و تجار از کشورهای مختلف در برنامه مدیریت اقتصاد اسلامی دانشگاه کمبریج شرکت داشتند.‌

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از zawya.com، برنامه مدیریت اقتصاد اسلامی 2016 در دانشگاه کمبریج که شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف خاورمیانه، آفریقا، آسیا، اروپا و آمریکا جذب کرده بود، در یک دوره 5 روزه (20-25 آگوست)  به پایان رسید. در این دوره که اولین و تنها برنامه رهبری جهانی مخصوص اعضای مدیریت میانه و متوسط رو به بالا محسوب می‌شد، بیش از 50 تن از مربیان، سخنرانان و گروه‌های نمایندگان حضور داشتند.

در این برنامه که توسط گروه اقتصادی آنالیتیکا کمبریج طراحی شده و در دانشکده کلر واقع در دانشگاه کمبریج برگزار شد، برخی از بانفوذترین رهبران اقتصادی و بانکداری اسلامی بین‌المللی به سخنرانی پرداختند. به علاوه بسیاری از مسئولان بانک‌های اسلامی، مدیران شرکت‌های امور مالی اسلامی، علمای دینی، استانداردگذاران و تجار حضور داشتند. در این برنامه 8 مصاحبه خبری در رابطه با اقتصاد اسلامی ضبط و به طور زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش و منتشر شد.

برنامه مدیریت اقتصاد اسلامی به طور منحصر به فردی به منظور آموزش پرسنل و مدیریت موسسات مالی اسلامی میانه و متوسط رو به بالا طراحی شد تا از طریق فرصت‌های مشاوره‌ای استثنایی، نسل بعدی رهبران اقتصاد اسلامی را آموزش دیده و آماده سازند.

پروفسور همایون دار، مدیر گروه اقتصادی آنالیتیکا کمبریج در این باره گفت: تغییرات چشم انداز تجاری در دنیای امروز را هم می‌توان به عنوان یک چالش و هم به عنوان یک فرصت برای رشد سازمانی در نظر گرفت. اقتصاد اسلامی به عنوان یک صنعت بالغ و آماده به حرکت برای رسیدن به سطح بعدی توسعه نیاز به رهبرانی دارد که چالش‌های جهانی را به فرصت تبدیل کنند.

دکتر صوفی‌زا عظمی، مدیر گروه اقتصادی آنالیتیکا کمبریج و مدیر این برنامه نیز گفت: پرورش نسل بعدی رهبران با مجموعه مهارت‌های مربوط به تغییرات بعدی در محیط تجاری، برای آینده بانکداری و اقتصاد اسلامی حیاتی است. این برنامه نیز قصد دارد تا نسل بعدی مدیران را آماده سازد و خوشحالم از اینکه توانسته‌ایم با موفقیت به نتایج خوبی دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha