سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان گفت: سال تحصیلی جدید این حوزه از ۲۴ شهریورماه ، طی مراسمی آغاز خواهد شد.

خانم اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، از تحصیل هزارو ۳۳۰ طلبه سطح ۲ و ۳  در ۱۱ مدرسه علمیه خواهران این استان خبر داد و گفت:امسال نیز بیش از ۳۸۰ طلبه خواهر جذب مدارس علمیه استان شده اند که  با این پذیرش شمار خواهران طلبه در مدارس لرستان به هزار و 717 نفر خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه امسال در سه مدرسه علمیه زینبیه خرم آباد،حضرت زهرا(س) دورود و محدثه بروجرد خواهران طلبه در سه رشته تفسیر علوم قرآنی،فقه و اصول و کلام اسلامی به تحصیل علوم حوزوی مشغول خواهند شد افزود:مدرسه علمیه مهدیه بروجرد برای اولین سال اقدام به پذیرش سطح ۳ حوزه برای علاقمندان نموده است.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از توزیع کتاب درسی سطوح ۲ و ۳ حوزه در مدارس خبر داد و تصریح کرد:کتب مورد نیاز از مرکز نشر حوزه تهیه شده است و به تناوب تا پایان این هفته بین مدارس توزیع خواهد شد.

مهرابی با بیان اینکه شروع سال تحصیلی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از ۲۴ شهریور ماه خواهد بود خاطر نشان کرد:مراسم آغاز سال تحصیلی با حضور طلاب و اساتید در شهرستانها نیز با ارائه برنامه های افتتاحیه برگزار می شود .

وی در پایان همچنین از برگزاری نشست آموزشی ،فرهنگی با مدیران و معاونان آموزش،فرهنگی و پژوهشی مدارس استان خبر داد و افزود:این نشست به منظور برنامه ریزی برای ارتقاء سیستم آموزشی ،فرهنگی و پژوهشی در مدارس اواخر شهریور ماه در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha