سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تابستانه

حوزه/ اختتامیه کلاس های طرح اوقات فراغت گروه های دانش آموزی انجمن "عطرهای ماندگار" مؤسسه آموزش عالی حوزوی حضرت زهرا(س) میبد در قالب یک اردوی تابستانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، همزمان با پایان دو ماه برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی طرح اوقات فراغت اعضای دانش آموز 10 تا 15 سال عضو انجمن "عطرهای ماندگار" مؤسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد یک اردوی تفریحی برگزار شد.

این گزارش می افزاید: دختران نوجوان با شرکت در کلاس های روان خوانی و تجوید، زبان انگلیسی مقدماتی و پیشرفته، چرم دوزی، دوستی با شهدا، مهدویت، و... تابستان پرباری را پشت سرگذاشتند.

براساس این گزارش، تعداد 43 نفر از دختران نوجوان شرکت کننده در اردوی اختتامیه طرح تابستانه که به میزبانی اردوگاه بنستان برگزار شد در یک فضای صمیمانه با نحوه تحصیل در حوزه و پوشش اسلامی بانوان حوزوی آشنا شدند.

اهم برنامه های این اردوی یک روزه شامل اجرای سرود مهدویت و دعا برای تعجیل ظهور حضرت ولی عصر(عج)، حضور در مسجد روستای علویه، اجرای مسابقات متعدد فرهنگی و ورزشی، اهدای جوایز، معرفی بازی های بومی محلی و کوهنوردی در اردوگاه و روستای علویه به شمار می رود.

انتهای پیام / ص

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha