پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دانشجویان فیلیپینی پرچم آمریکا را آتش زدند

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی ملت بحرین را به برپایی روز "برائت از مشرکین" در هفتم ذی الحجه فراخواند و بر مفهوم ابراهیمی حج تاکید کرد. این حزب به مشارکت در گسترده ترین تظاهرات برائت و اظهار هویت دینی و سیاسی بحرینی ها که در برابر توطئه های مستکبرین مقاومت می کند، دعوت کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی ملت بحرین را به برپایی روز "برائت از مشرکین" در هفتم ذی الحجه فراخواند و بر مفهوم ابراهیمی حج تاکید کرد. این حزب به مشارکت در گسترده ترین تظاهرات برائت و اظهار هویت دینی و سیاسی بحرینی ها که در برابر توطئه های مستکبرین مقاومت می کند، دعوت کرد.

در بیانیه این جریان آمده است که احیای این روز از سوی ملت بحرین تعبیری است از ولایت خداوند و دین او و برائت از مشرکین و در رأس آن ها آمریکا، انگلیس، آل سعود و آل خلیفه. هم چنین اشاره شده است که این مراسم زمانی صورت می گیرد که اینان بارزترین مصادیق دشمنی را علیه دین به کار می گیرند و از جمله این مصادیق؛ زندانی کردن علماء، تعطیلی مساجد، ظلم و ستم علیه مردم از طریق حمایت از سرکوب و جنایت با مال، سلاح، کارشناسان و حمایت سیاسی است.

این جریان – که یکی از قدرت های انقلابی مخالف در بحرین به شمار می رود _ تصریح کرد: این مراسم بر بیان شجاعانه ساکنان اصلی بحرین در عدم واگذاری جنبش سیاسی و میدانی آن ها تحت امیال قدرت های استکباری و سیاست های حیله گرانه آن ها تاکید دارد. این جریان هم چنین به آماده باش سفارت آمریکا در بحرین به سبب سردادن شعارهایی علیه آمریکا در تحصن منطقه "الدراز" و قرار گرفتن پرچم های آمریکا زیر پاهای تجمع کنندگان اشاره کرد.

جریان الوفاء تاکید کرد: وقت آن رسیده است که ملت بحرین شعار "بروید" علیه آمریکا  و انگلیس دهد؛ چراکه پایگاه های وابسته به آن ها در بحرین پابرجاست و اینان آل خلیفه را با کارشناسان امنیتی حمایت می کنند و پشتیبان تداوم حکومت دیکتاتوری بحرین هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha