پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ الدقاق

حوزه/ مراجع ، علما و طلاب قم نشان دادند که حرف واحدی، علیه دشمنان اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و آیت الله شیخ عیسی قاسم شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  حجت الاسلام والمسلمین عبدالله الدقاق ظهر امروز در تجمع اعتراضی طلاب حوزه علمیه قم نسبت به جنایات آل خلیفه گفت: امروز حوزه علمیه قم در اولین روزهای آغاز سال تحصیلی خود با این تجمع بزرگ پیام روشنی به د نیا خواهد صادر کرد.

وی افزود: طلاب و علما و مراجع قم نشان دادند که حرف واحدی، علیه دشمنان اسلام و مکتب اهل بیت و آیت الله شیخ عیسی قاسم شکل گرفته است.

این روحانی بحرینی بیان کرد: امروزه حوزه علمیه قم دژ محکمی علیه دشمنان اسلام است؛ این حمایت را به شکل عالی از فقیهی بزرگ در کشور بحرین نشان داد؛ مراجع و علما و طلاب این حوزه پشتیبان فقهای خود و پرچمداران مکتب اهل بیت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین دقاق با ذکر این مطلب که شیخ عسیی قاسم، تنها متعلق به مردم بحرین نیست اظهار کرد: ایشان نماینده ای از حوزه علمیه اهل بیت(ع) است و شاگرد این مکتب است و به همین خاطر، حوزه های علمیه قم، نجف و سراسر کشور به ایشان کمک می کنند.

این عالم بحرینی تصریح کرد: وعده خدا است که هر کسی در راه خدا حرکت کند و هدف او الهی باشد، محبوب قلوب خواهد شد، مکان زندگی انسان خدایی در قلوب مومنین است و برای انسان های پاک مکان تفاوت خاصی ندارد.

دقاق تصریح کرد: حمایت علما از آیت الله شیخ عیسی قاسم در واقع حمایت از مسیر و راه امام حسین ( ع) است، زیرا ایشان فریاد "هیات منا الذله" سر دادند و کسانی که این فریاد را سر می دهند و در مکتب اهل بیت(ع) هستند، مورد حمایت همه جانیه دین داران جهان هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha