یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
محسن یوسفوند-معاون پرورشی آموزش و پرورش لرستان

حوزه / معاون فرهنگی پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: تربیت نسلی مومن و انقلابی از اهداف ستاد همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، محسن یوسفوند، در دومین روز از همایش ستاد همکاری های حوزه  و آموزش و پرورش قطب ۳ کشوری، در بیت نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با تسلیت سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و لایت حضرت امام محمد باقر(ع) و تسلیت به مناسبت سالگرد شهدای فاجعه منا افزود: برای رسیدن به تربیتی سالم و صالح باید عملکرد و فعالیت های همکاری حوزه و آموزش و پرورش شتاب گیرد.

وی با اشاره به اینکه برای تربیت نسلی پویا و مومن باید از ظرفیت های درون و برون سازمانی حوزه و آموزش و پرورش نهایت بهره را برد تصریح کرد:برای تحقق این امر باید با عزمی راسخ و برنامه ریزی مدون برنامه های مشترک ستاد را طراحی و اجرا نمود.

معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان با اشاره به اینکه همکاری های حوزه و آموزش و پرورش کارآمدترین برنامه برای تحقق تربیتی اسلامی در بین دانش آموزان است خاطر نشان کرد:خروجی تربیت در نظام اسلامی باید به تربیت نسلی پویا و انقلابی منجر شود.

یوسفوند با اشاره به اینکه در این گردهمایی که با حضور معاونان تبلیغ و تهذیب و معاونان پرورشی ادارات آموزش و پرورش قطب ۳ کشور در خرم آباد برگزار شد راهکارهای تربیت اسلامی این ستاد بررسی شد گفت:در این گردهمایی دو روزه از نظرات و پیشنهادات حوزویان و مربیان پرورشی به منظور تربیت نسلی مومن و متفکر استفاده خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha