جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
پدر ساکو . رئیس شورای کلیساهای خاورمیانه

حوزه/ پدر ساکو گفت: به برادران مسلمان صمیمانه عید قربان را تبریک می گویم و برای آنها بهترین آرزوها را دارم و از خداوند متعال می خواهم آنها و کشورمان را از هر بدی و آفتی حفظ کند تا بار دیگر ارزش های برادری و شهروندی و حقوق بشر و کرامت را میان ما حاکم سازد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، پدر لوئیس رافائل ساکو اسقف اعظم کلیسای کلدانی های بابل و رئیس شورای کلیساهای کاتولیک خاورمیانه روز یکشنبه با صدور بیانیه ای، از سیاستمداران عراق خواست برای حفظ عراق به توافقی بزرگ و فراگیر برسند و اظهار امیدواری کرد مسلمانان عراق از سایر اقشار و طوایف حمایت کنند.

پدر ساکو افزود: به برادران مسلمان صمیمانه عید قربان را تبریک می گویم و برای آنها بهترین آرزوها را دارم و از خداوند متعال می خواهم آنها و کشورمان را از هر بدی و آفتی حفظ کند، تا بار دیگر ارزش های برادری و شهروندی و حقوق بشر و کرامت را میان ما حاکم سازد.

وی از سیاستمداران عراق نیز خواست خود را در برابر خداوند و وجدان خود مسئول بدانند و برای حفظ عراق به عنوان خانه مشترک همه عراقی ها به یک توافق بزرگ دست پیدا کنند و اظهار امیدواری کرد مسلمانان به عنوان اکثریت مردم عراق، حامی پیروان سایر ادیان مانند مسیحیان و صابئی ها و ایزدی ها باشند، تا عراق همچون گذشته الگوی برادری و همزیستی باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha