سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
 حجت الاسلام سید جواد گلپایگانی

حوزه/ استاد حوزه با بیان این که مدرسه علمیه ملا صادق بزرگان زیادی را برای انقلاب تربیت کرده است گفت: رسالت حوزویان تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام است؛ لذا باید همت و تلاش جدّی در این عرصه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید جواد گلپایگانی در آیین افتتاح ساختمان جدید مدرسه علمیه ملاصادق مجتهد قمی (ره) اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه در گذشته فقط ماموریت بازسازی این مدرسه را با مساعدت  مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی (ره) عهده دار بوده و چنین مطلبی که می گویند ایشان مدرسه را به اوقاف داده است، صحیح نیست و مدرسه در اختیار مرکز مدیریت حوزه های علمیه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این مدرسه علمیه بزرگانی زیادی را برای نظام و انقلاب تربیت کرده است، افزود: شما طلاب باید قدردان این ایام بوده و سعی کنید با مطالعه و دقت، گام های بلندی را در علم آموزی و تهذیب نفس بردارید.

این استاد حوزه در پایان اظهار داشت:‌ امروز سربازان مکتب امام جعفرصادق(ع)، پیام رسانان معارف اسلامی و اهل بیت(ع) هستند و باید از هر تلاشی در این خصوص فروگذار نباشند؛ رسالت حوزویان تبلیغ و ترویج دین مبین اسلام است؛ لذا باید همت و تلاش جدّی در این عرصه داشته باشیم.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha