جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
موافقت شورای شهر آلبانی با ساخت قبرستان مسلمانان

حوزه/ اعضای هیات شورای شهر آلبانی پس از بحث و گفتگوهای طولانی، سرانجام به ساختن قبرستان مسلمانان توسط مرکز اسلامی آلبانی رای مثبت دادند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از wfxl.com، روز گذشته اعضای هیات شورای شهر آلبانی، مرکز  ایالت نیویورک در ایالات متحده آمریکا، پس از بحث و گفتگوهای طولانی، سرانجام به ساختن قبرستان مسلمانان توسط مرکز اسلامی آلبانی رای مثبت دادند.

در جلسه برگزار شده، محمد اکاشاه رئیس مرکز اسلامی آلبانی برای آگاه‌سازی کسانی که از مقدمات کفن و دفن و مراسم خاکسپاری اسلامی اطلاع نداشتند، رسوم مربوط به خاکسپاری و شباهت آن را دیگر اجتماعات از جمله جامعه یهودیان توضیح داد.

در این مراسم یکی دیگر از اعضای مرکز اسلامی که خواستار مجوز ساخت قبرستان اسلامی بود نیز گفت: مسلمانان نیاز به مکانی برای کفن و دفن دارند، گاهی برای ما پیش آمده که هیچ مکانی در شهر برای دفن عزیزانمان پیدا نکرده و مجبور می‌شویم آن‌ها را برای مراسم خاکسپاری به شهرهای دیگر ببریم. این درخواست را پس از 3 سال تلاش آماده کرده‌ایم و تمامی استانداردها را نیز رعایت می‌کنیم.

3 تن از 5 نفر اعضای کمیسیون شورای شهر از جمله شهردار آلبانی به ساخت قبرستان مسلمانان رای مثبت دادند که به این ترتیب جلسه رای گیری به نفع مرکز اسلامی به پایان رسید.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha