جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام شیرازی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گفت: امروز به حول و قوه الهی و حضور فعال خط مقاومت ریشه تروریست ها در سوریه با محاصره حلب در حال خشکاندن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی چهارشنبه در گردهمایی «اصحاب آخرالزمانی حضرت سید الشهدا(ع)» که با حضور خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم در مسجد مقدس جمکران اظهارداشت: محاصره تروریست‌ها در حلب توسط نیروهای مقاومت به معنی نابودی آن‌ها است و به همین دلیل سازمان ملل و آمریکا می‌خواهند به هر روشی که شده شرایط آزادی آنان را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه بسیج جهانی اسلام امروز در شرف تأسیس است، تصریح کرد: یکی از نمونه‌های تشکیل این بسیج، لشکر فاطمیون و زینبیون است که آماده دفاع از اسلام و دین در سراسر دنیاست.

حجت الاسلام و المسلمین شیرازی با بیان اینکه دشمنان و غافلان داخلی بدانند، امروز بسیج جهانی اسلام شکل گرفته و هیچ کس نمی‌تواند با این قدرت مقابله کند بیان داشت: بحمدلله امروز قدرت امت اسلامی روز به روز بیشتر می‌شود؛ یک روز تلاش می‌کنند که نیروی نظامی را تضعیف کنند و یک روز تلاش می‌کنند که نام شهدا را از کتاب‌های درسی حذف کنند، ولی فراموش کرده اند که حزب الله همیشه پیروز است.

وی گفت: دشمنان و غافلان داخلی بدانند که به زودی شاهد پیروزی امت اسلامی و سقوط همه طاغوت‌ها در جهان خواهیم بود و اضمحلال قدرت اسرائیل و آمریکا را نسل جوان ما مشاهده خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به اینکه اسلام و انقلاب با نثار خون‌ توانست رژیم خونخوار و سفاک پهلوی را در هم شکند و پایه‌های یک نظام دینی و جمهوری اسلامی را شکل بدهد، خاطرشان کرد:  آن چیزی که برای دنیای استکبار گران تمام شد، این بود که یک حکومت دست نشانده آمریکا در ایران روی کار بود و یک ملت آزاده با تاسی از فرامین خدای متعال در مقابل طاغوت سینه سپر کرد و از همه هستی مایه گذاشت و شهادت را بر جان خرید و نظام را تغییر داد.

وی ادامه داد: این انقلاب مردمی نظامی را بر پایه دین و اصول الهی در ایران تأسیس کرد که آرمان و هدفش دفاع از دین، ارزش ها و ایستادگی در مقابل مستکبران عالم و دفاع از مظلومان جهان بود.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با تاکید بر اینکه دشمنان اسلام و انقلاب برای ساقط کردن این نظام اقدامات گسترده‌ای انجام دادند، اظهارداشت: یکی از اقدامات دشمن این بود که صدام ملعون را تحریک کردند تا شاید به وسیله جنگ نظامی بتوانند به هدف خود رسیده و نهال نوپای انقلاب اسلامی را در هم شکنند، اما باز هم موفق نشدند و این در حالی بود که فقط دو کشور سوریه و لیبی از ایران حمایت مخفیانه می‌کردند.

وی افزود: مردم ایران هستی خود را برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران گذاشتند و هشت سال جنگ نابرابر را مدیریت کردند که سخت‌ترین فشارها و تهدیدات علیه ایران بود و کسی فکر نمی‌کرد که این جنگ نابرابر به نفع ایران تمام بشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قدس  ادامه داد: دولت استکباری آمریکا با حمله به عراق و افغانستان قصد داشت که ایران را محدود کند، اما این نقشه بر خلاف خواسته و هدف آنان شکل گرفت و در عراق یک حکومت مردمی را ایجاد کرد که در نهایت آمریکا را از عراق اخراج کردند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج مردمی در نهایت حشد الشعبی را شکل داد که با نفوذ دشمن در هر نقطه از خاک عراق مقابله می‌کند، گفت: امروز در خانه مردم و رؤسای عشایر عراق تصاویر امام راحل و مقام معظم رهبری را می‌بینیم که نشان از عشق و علاقه آنان به انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند است.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با تاکید بر اینکه دشمنان در سوریه نیز قصد داشتند حاکمیت ضد استکباری آن را سرنگون کنند، اظهارداشت: با وجود تلاش‌ها و حمایت‌های کشورهای غربی و عربی از گروه‌های تکفیری، دنیا شاهد است که پس از پنج سال هنوز هیچ کاری نتوانسته‌اند از پیش ببرند و امروز تکفیری‌ها از بسیاری از  مناطق سوریه خارج شده و در محاصره کامل نیروهای خط مقاومت قرار گرفته‌اند و ان شاءالله به زودی ریشه آنان خشکانده خواهد شد.

انتهای پیام    313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha