جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
وداع طلاب حوزه علمیه قم با طلبه شهید مدافع حرم  حجت الاسلام بیاضی زاده

حوزه/ مراسم وداع با طلبه شهید مدافع حرم امشب در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، امشب پس از نماز مغرب و عشا مراسم وداع با طلبه شهید مدافع حرم حجت الاسلام سعید بیاضی زاده با حضور طلاب و اساتید حوزه و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه برگزار شد، روح ایثار و شهادت و عطر بوی یاران و مدافعان حرم سالار کاروانیان عاشورا موج می زد و تشنگان حریم آل الله را سیراب کرد.

این مراسم با حضور پیکر پاک شهید در بین طلاب آغاز شد و پس از آن مراسم مدیحه سرایی با حضور حاج عباس حیدرزاده از مداحان اهل بیت(ع) برگزار و یاد شهدای کربلا و مدافع حریم کربلا نیز در این مراسم گرامی داشته شد.

پس از مراسم مداحی، حجت الاسلام والمسلمین ماندگاری در سخنانی بیان کرد: شهید بیاضی از شهدای روحانی با فضیلتی بود که بسیار اهل بکا و اهل راز و نیاز و تهجد و شب زنده داری و الگوی یک طلبه بسیجی و شهید واقعی راه دین بود.

وی افزود: حضور شهدای مدافع حرم به ویژه شهدای روحانی قطعا نقش بسیار مهمی در اعتلای روح ایثار وشهادت در جامعه دارد و این مساله را ثابت می کند که روحانیت بصیر و آگاه و زمان شناس همیشه در صف اول جانفشانی در مسیر سرخ اسلام اصیل است.

گفتنی است: پیکر پاک این شهید سعید فردا صبح به همراه چهار شهید لشکر زیبنیون از مسجد امام حسن عسکری(ع) تشیع می شود و پس از حرکت به سمت کرمان در این شهر شهید پرور به خاک سپرده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha