پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تشییع شهید بیاضی زاده در کرمان

حوزه/ پیکر شهید حجت الاسلام بیاضی‌زاده صبح با حضور اقشار مختلف مردم کرمان تشییع شد و پس از آن به رفسنجان منتقل و در این شهرستان مورد استقبال مردم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمان، پیکر نخستین شهید طلبه مدافع حرم استان کرمان، حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده، شب گذشته در فرودگاه کرمان مورد استقبال بسیاری از مردم این شهر قرار گرفت.

پس از برگزاری مراسم استقبال، پیکر این شهید روحانی، به مدرسه علمیه محمودیه شهر کرمان منتقل شد و در این مدرسه ویژه برنامه مناجات، در جوار این شهید بزرگوار با روایتگری خواهر چهار ساله شهید برگزار شد.

پیکر شهید بیاضی‌زاده صبح امروز نیز پس از برگزاری زیارت عاشورا و وداع با این شهید بزرگوار، از حسینیه ثارالله کرمان، در مسیر میدان شورا، میدان بسیج و خیابان طالقانی تا چهارراه کاظمی با حضور اقشار مختلف مردم کرمان تشییع شد و  پس از آن به رفسنجان منتقل و در این شهرستان مورد استقبال مردم قرار گرفت.

طلبه شهید سعید بیاضی‌زاده از ساکنان روستای حجت‌آباد شهرستان انار است که در درگیری با تکفیری‌ها 11 محرم جاری در ریف سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

امشب نیز در شهرستان انار مراسم وداع با شهید بیاضی‌زاده در امامزاده محمدصالح(ع) انجام و صبح چهارشنبه به طرف گلزار شهدای ساقی تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است، نخستین شهید روحانی مدافع حرم استان کرمان، حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده متولد سال 1373 از اهالی شهرستان انار است که چندی قبل به صورت داوطلبانه به صفوف مدافعان حرم بانوی مقاومت حضرت زینب کبری(س) در سوریه پیوست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha