شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتابخانه

حوزه/مدیر کل فرهنگی و هنری آستان مقدس گفت: در ۳ سال گذشته ۶۰ هزار کتاب توسط اشخاص حقیقی به کتابخانه آستان مقدس اهدا شده و ظرفیت خوبی برای ایجاد کتابخانه های دیگر توسط کتابخانه آستان مقدس فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام محمدی کرمانشاهی در دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه(س) گفت: در کتابخانه آستان مقدس کتاب های وجود دارد که در دیگر کتابخانه ها وجود ندارد و این نشان از ظرفیت بالای آن است.
وی افزود: کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در سطح استان قم بیشترین خدمات را به مراجعین و اعضای خود دارد و سرعت عمل و دقت در خدمت رسانی سرلوحه کارها قرار دارد.
حجت الاسلام کرمانشاهی با اشاره به اهدای کتاب توسط اشخاص حقیقی به کتابخانه آستان مقدس خاطر نشان کرد: در 3 سال گذشته 60 هزار کتاب توسط اشخاص حقیقی به کتابخانه آستان مقدس اهدا شده و ظرفیت خوبی برای ایجاد کتابخانه های دیگر توسط کتابخانه آستان مقدس فراهم شده است.
مدیر فرهنگی و هنری آستان مقدس در ادامه به فعالیت های رو به رشد کتابخانه آستان اظهار داشت: زمینه رشد و گسترش فعالیت ها در کتابخانه آستان وجود دارد و خدمات مختلف در تالارهای تخصصی کتابخانه به مراجعین انجام می شود.
در ادامه حجت الاسلام سید محد صادقی آرمان، مسئول کتابخانه آستان مقدس ضمن ارائه گزارشی از فعالیت 6 ماهه اخیر کتابخانه بیان داشت: فهرست نویسی کتب خطی در حال انجام است و نسخه اول آن امسال به چاپ رسیده و دراختیار عموم قرار خواهد گرفت.
وی افزود: مرمت و صحافی کتب خطی و تهیه  فهرست قرآن های چاپی آستان مقدس از دیگر فعالیت ها می باشد.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha