دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تلاش شبانه‌روزی کمیته پشتیبانی در موکب آستان مقدس

مسئول کمیته پشتیبانی آستان حضرت معصومه(س) گفت: پشتیبانی و حمایت از ایستگاه های صلواتی مستقر در موکب آستان مقدس حضرت معصومه(س) واحد برادران و خواهران، پشتیبانی از آشپزخانه، محل اسکان، فناوری و اطلاعات، فنی مهندسی و خدمات محموطه موکب آستان مقدس نیز از دیگر برنامه های اجرایی کمیته پشتیبانی می باشد.

موسی کاظمی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه گفت: با توجه به حجم انبوه جمعیت در پیاده روی اربعین حسینی و همچنین مراجعه مردم به موکب آستان مقدس، تیم های مختلفی در عمود 1080 مستقر شده که بتوانند پاسخگوی زائرین باشند.

وی افزود: تاسیسات در 3 اکیپ 10 نفره همزمان با نیروهای فنی مهندسی اقدامات لازم از قیبل احداث موتورخانه، لوله کشی سرویس های بهداشتی، تامین آب گرم جهت حمامات، تامین گرمایش و سرمایش محل اسکان و همچنین تامین آب شرب آشامیدنی و مصرفی را انجام دادند.

مسئول کمیته پشتیبانی خاطر نشان کرد: پشتیبانی و حمایت از ایستگاه های صلواتی مستقر در موکب آستان مقدس واحد برادران و خواهران، پشتیبانی از آشپزخانه، محل اسکان، فناوری و اطلاعات، فنی مهندسی و خدمات محموطه موکب آستان مقدس نیز از دیگر برنامه های اجرایی کمیته پشتیبانی می باشد.

وی اظهار داشت: خدمات محوطه موکب آستان مقدس، نظافت حسینیه محل اسکان خواهران و برادران و نظافت سرویس های بهداشتی به طور منظم و مستمر توسط کمیته پشتیبانی در حال اجرا است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha