یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شیخ حسن عیسی

حوزه/ ده ها نفر از فعالان حقوق بشر بحرین با همکاری و مشارکت مؤسسات حقوق بشر خواستار آزادی شیخ حسن عیسی، روحانی انقلابی بحرینی شدند که بیش از ۴۸۰ روز است در سلول انفرادی زندان های آل خلیفه به سر می برد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، ده ها نفر از فعالان حقوق بشر بحرین با همکاری و مشارکت مؤسسات حقوق بشر از جمله مرکز حقوق بشر بحرین، مرکز دموکراسی و حقوق بشر الخلیج، سازمان دموکراسی و حقوق بشر سلام، سازمان بحرینی آلمانی حقوق بشر و دموکراسی و مرکز بین المللی حمایت از حقوق بشر و آزادی ها با به راه انداختن یک پویش در فضای مجازی خواستار آزادی شیخ حسن عیسی، روحانی انقلابی بحرینی شدند که بیش از 480 روز است در سلول انفرادی زندان های آل خلیفه به سر می برد.

خانم ایناس عون از فعالان حقوق بشر در این زمینه نوشت: زندان انفرادی شکنجه ای سخت و دشوار است و این در حالی است که شیخ حسن عیسی بیش از یک سال و نیم است که در زندان انفرادی به سر می برد و این یک رفتار ظالمانه با یک زندانی است.

حسن الشارقی فعال حقوق بشر نیز در صفحه خود در فضای مجازی خواستار آزادی شیخ حسن عیسی شد و افزود: این روحانی انقلابی 500 روز است که بدون دلیل در زندان به سر می برد و تنها مدرکی که از این روحانی دارند اعترافی است که تحت شکنجه گرفته شده و از این رو استمرار بازداشت وی هیچ توجیهی ندارد.

خانم جلیله سلمان نیز نوشت: مگر جرم شیخ حسن عیسی چیست که باید به خاطر آن یک سال و نیم در زندان انفرادی باشد؟ آیا مسئولان بحرین می خواهند از او انتقام شخصی بگیرند؟ یا می خواهند از مذهب و دیدگاه سیاسی یا جایگاه اجتماعی او انتقام بگیرند؟

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha