سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بانوان

حوزه/ به مناسبت فرا رسیدن هفته پژوهش، نمایشگاهی از دستاوردهای پژوهشی طلاب، در مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزّهراء (س) شهرستان آمل برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، خانم سیده محدثه رضوی؛ معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران آمل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه »از مازندران، بیان داشت: فعالیت هایی که در هفته پژوهش در این مدرسه علمیه  برگزار می شود حول محور شعار امسال هفته پژوهش، یعنی «هر طلبه یک اثر پژوهشی» می باشد.

وی با اشاره به این که مدرسه علمیه حضرت فاطمه الزهراء (س) آمل بیش از 10 سال در امر پژوهش سابقه دارد گفت: طلاب این مدرسه  تاکنون در خصوص موضوعات مختلف فقهی، قرآنی، خانواده، تاریخی و ... به تحقیق و پژوهش پرداخته اند که برخی از دستاوردهای پژوهشی این طلاب در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد و هم چنین تعدادی از تحقیقات پایانی برتر در اختیار مدرسه علمیه الزهراء (س) محمودآباد قرار گرفت تا طلاب آن مدرسه نیز از دستاوردهای پژوهشی طلاب آمل بازدید نمایند.

رضوی اظهار داشت: در راستای نام گذاری هر روز از هفته پژوهش به یک عنوان، نشست هایی با حضور اساتید و کارشناسان امر تحقیق و پژوهش در مدرسه علیمه حضرت فاطمه الزّهراء (س) برگزار گردید تا طلاب هرچه بیشتر با مسئله پژوهش و چگونگی انجام تحقیقات آشنا گردند.   

وی هم چنین با اشاره به راه اندازی نمایشگاه پژوهشی درا ین حوزه گفت: در این نمایشگاه برخی از آثار برتر طلاب مانند تحقیقات پایانی، مقالات، تحقیقات درسی و تعدادی از جزوات مورد نیاز در امر پژوهش و تحقیق جهت بازدید علاقه مندان به نمایش گذاشته شده است.  

 انتهای پیام313/48

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha