جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیش نشست علمی کنگره بین المللی قرآن و علوم  انسانی

حوزه/ پیش نشست علمی کنگره بین المللی قرآن و علوم انسانی در مجتمع آموزش عالی اصفهان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری حوزه، پیش نشست علمی کنگره بین المللی قرآن و علوم  انسانی به همت معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی اصفهان و همکاری گروه علمی تربیتی  قرآن و حدیث و با حضور طلاب، اساتید خواهر و برادر رشته قرآن و تفسیر و اساتید و دانشجویان دانشکده علامه مجلسی(ره) در نمایندگی جامعه المصطفی واحد اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رضایی اصفهانی، عضو هیئت علمی المصطفی و دبیر این کنگره  بین المللی ضمن  تبیین  اهمیت کنگره بین المللی قرآن و علوم  انسانی، اظهار داشت: ارتقاء و گسترش فرهنگ قرآنی و استخراج آموزه های رهگشا در عرصه علوم و تولید اندیشه و نظریه در تمامی علوم به ویژه علوم انسانی،  از اهداف این کنگره است.

تبیین برخی از محورهای کنگره بین المللی قرآن و علوم  انسانی از زبان اعضای هیئت علمی مجتمع آموزش عالی اصفهان یکی دیگر از برنامه های این پیش نشست بود.

لازم به یادآوری است، کنگره بین المللی قرآن و علوم انسانی با همکاری مراکز علمی از جمله؛ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه باقر العلوم(ع)، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی، دانشگاه علوم قرآن و معارف قرآن کریم و دانشکده علامه مجلسی و... برگزار می شود.

 گفتنی است، این کنگره بین المللی موفق به دریافت مجوز علمی، پژوهشی گردیده و مقالات پذیرفته شده، در نشریات علمی پژوهشی به چاپ خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha