جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عباسی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، حوزه های علمیه پیشتاز و هدایت گر جامعه در حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در همایش تجلیل از فرزندان و خانواده طلاب و روحانیون قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد به نقش تاثیر گذار خانواده های حوزویان در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر فداکاری و همکاری همسران طلاب و روحانیون نباشد، روحانیت به اهداف خود نمی رسد .

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان این که روحانیون و طلاب مسئولیت بسیار سنگینی در جامعه برای تحقق اهداف نظام اسلامی بر عهده دارند، ابراز داشت: حضور طلاب در جامعه به عنوان هادیان دینی و مذهبی مورد توجه بوده  و در این ارتباط باید رسالت سنگین خود را در جامعه به خوبی ایفا نمایند.

وی ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، حوزه های علمیه پیشتاز و هدایت گر جامعه در  حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد:  حوزه‌های  علميه همواره و در طول تاريخ، كانون تربيت عالمان ربانی و سربازان امام زمان (عج) بوده اند كه  به عنوان وارثان پيامبران، در راه اعتلای دین خدا و گسترش پیام آسمانی اسلام تلاش کرده اند.

وی با اشاره به سبک زندگی روحانیون، افزود: سبک زندگی روحانیت هممانند مردم عادی است و در سطح عموم افراد جامعه می باشد منتها طلاب الگوی مردم بوده و باید مراقب رفتار خود باشند.

بر پایه این گزارش، در پایان این مراسم از فرزندان ممتاز روحانیون و طلاب حوزه علمیه قزوین تجلیل شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha