جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نرم افزار کتابخانه انیس

حوزه/ نرم افزار کتابخانه انیس با هدف ارائه خدمات علمی به علما، محققان و مؤلفان جهان و ایجاد سهولت در دست یابی به کتاب های عربی راه اندازی شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، نرم افزار کتابخانه انیس با هدف ارائه خدمات نوین به علما، محققان و مؤلفان در تمام جهان و ایجاد سهلوت در دست یابی به کتاب های عربی و ایجاد فضایی برای نشر آثار مؤلفان و ناشران راه اندازی شد.

در حال حاضر این نرم افزار قابل نصب بر روی دستگاه های با سیستم همراه IOS (آیفون و آی پد) است و انتظار می رود به زودی نسخه اندروید آن نیز به کاربران ارائه شود.

مسئول تبلیغات کتابخانه انیس در گفتگو با خبرگزاری حوزه گفت: این کتابخانه در حال حاضر شامل بیش از 10 هزار کتاب دیجیتال متنوع و رایگان است.

وی افزود: هدف از ساخت این نرم افزار تقویت همکاری های متبادل میان نشر مکتوب و نشر دیجیتال و تقویت روحیه اعتماد به کتابخانه های دیجیتال در راستای خدمت به جهان اندیشه و مطالعه است و امیدواریم مؤلفان و محققان و ناشران ضمن استقبال از این نرم افزار، جدید ترین آثار خود را در اختیار این کتابخانه قرار دهند.

مسئول تبلیغات این نرم افزار گفت: محتویات این کتابخانه دیجیتال به 25 بخش از علوم محض و انسانی تقسیم شده که موضوعات مختلف آن شامل معارف عمومی، دینی، قرآن کریم، علوم قرآنی، تفسیر، ادیان، آداب، تاریخ، جغرافیا، علوم محض، کتاب های ویژه کودکان، رمان های جهانی و... می شود.

وی خاطر نشان کرد: کتب علوم انسانی این کتابخانه شامل کتب تمام مذاهب و فرقه های اسلامی می شود و این در راستای سیاست های مدیریت کتابخانه برای مبارزه با طایفی گری و تفرقه میان امت اسلام صورت گرفته، چون هدف این کتابخانه نشر علم برای خدمت به بشریت و رسیدن به حقیقت است و بر این باوریم که اختلاف نظر منجر به دشمنی نمی شود.

مسئول کتابخانه انیس درباره ویژگی های نرم فزار گفت:  این نرم افزار امکانات متعددی دارد از جمله مشاهده فهرست کتاب، انتقال مستقیم به فصل و عنوان مورد نظر و امکان نشانه گذاری کاربران در متن کتاب ها برای مراجعه بعدی در آینده.

وی افزود: شماره گذاری صفحات به عربی و از راست به چپ صورت گرفته و متن ها به صورت کادربندی شده و رنگی نمایش داده شده و برای کاربران این مکان وجود دارد که بر متن ها حاشیه نویسی کنند و رنگ و میزان نور پس زمینه متن را تغییر دهند و علاوه این نام تمام مؤلفان آثار کتابخانه نیز به ترتیب ابجدی تنظیم شده است.

مسئول تبلیغات نرم افزار انیس در پایان سخنان خود تاکید کرد: ما از تمام پیشنهادهای سازنده در جهت ارائه خدمات بهتر به کاربران این نرم افزار و گسترش همکاری ها با ناشران و مؤلفان برای انتشار آثار آنها به صورت مجانی یا خرید آثار آنها استقبال می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ای IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۱
    4 0
    لینک دانلودش کو
  • بهزاد IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    0 0
    آخه نوابغ این صفحه توی جستجو گوگل اولین گزینه میاد اونوقت لینک دانلودشو نذاشتید!!
  • مجید IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    خوب
  • مجید IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
    0 0
    خوب
  • Ali IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۷
    0 0
    باسلام،نسخه اندروید این نرم افزار آیا وجود دارد،اگر می باشد لطفا لینک دانلود را در سایت قرار دهید.باتشکر
  • بنده خدا IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    0 0
    سلام اززحماتتون کمال تشکر را دارم ولی چرا اینقدر گمنام صحبت شده؟ ی نرم افزار اندروید انیس الان موجودهست که بسیار کارگاه بندازه حدود نیم گیگ ظرفیتشه ازکتب مرجع تفسیروحدیث گرفته تا تاریخ واخلاق آیا این فرق داره؟
  • محمد IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
    0 0
    لینک سایت این کتابخانه انیس مکتبة أنيس Anees Books http://www.aneesbooks.com/ لینک دانلود نسخه آیفون https://itunes.apple.com/us/app/uofislam-books-mktbt-aljam/id808183456?mt=8 ولی در سایت و صفحات اجتماعیشان هنوز نسخه اندروید از آن منتشر نشده