جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علیزاده

حوزه/ آیین تجلیل از سر گروه های برتر و مبلغان گروه های تبلیغی به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان برگزار شد. 

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، آیین تجلیل از سر گروه های برتر و مبلغان گروه های تبلیغی به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خراسان با حضور بیش از 150 تن از مبلغان جهادی مشهد در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد برگزار و از سی نفر از مسئولان گروه های جهادی تجلیل شد.
در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین علیزاده موسوی، رئیس پژوهشکده حج و زیارت و رئیس میز مقابله با وهابیت دفتر تبلیغات اسلامی قم شکل گیری فعالیت های جهادی تبلیغی در حوزه های علمیه را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امروز تبلیغ از وضعیت دولتی به طرف دیپلماسی عمومی و ارتباط بین فردی تغییر می کند و همه افراد در ادیان و مذاهب مختلف به نوعی وارد این امر شده اند.
وی به اهمیت تبلیغ چهره به چهره اشاره و خاطر نشان کرد: امروز تضارب آرا گسترش یافته و به همین علت مبلغان به صورتی خودجوش حرکت می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین علیزاده موسوی با اشاره به روایت «لو عَلِموا محاسنَ كلامِنا لاتبعونا»، اظهار کرد: اگر براساس این روایت محتوای آموزه های شیعه ارائه شود، تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha